2010年12月3日星期五

係男人就狠狠扑落去

即使你話我毒好,話我宅都好,但係依正正就係男人嘅浪漫......




同上集一樣,熱愛大搥嘅我,今集繼續扑扑扑!

勇於地扑落去,攻擊就係最好嘅防禦!!!

嗚呀嗚呀!!!!!!!!!!!!!

由今日起,唔好叫我做馬田亨,Call me MON亨!

                                                     

買game時,見到前面有幾個恤衫眼鏡肥仔,我當時諗,依幾個真係毒得好緊要。但係我望望排緊隊嘅自己,恤衫眼鏡.......,我又何嘗唔係呢?

唔理喇,GOGOGOGOGOGO!

2 則留言:

naruto 說...

宅亨

unknown 說...

網路上好多人對成日影相嘅人有個稱號,叫相機陽具....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...