2015年8月10日星期一

馬田亨首個GV點論-《G羅紀世界》(多圖18禁粗口性暗示注意)

重申一次,以下內容不適合18歲以下人仕,未夠就按上一頁啦!!!!

向來我甚少寫影評,但當我睇完依套「戲」之後,內心震撼到不得了,我真係唔可以唔同大家分享開心share。

曾經何時,我以為海綿寶寶係我想像之中最冇可能拍嘅A片(https://www.youtube.com/watch?v=kE_mpGZFRv0),但直到某一日,我無意之間發現泰國有公司將侏羅紀公園番拍成G片(我本身侏羅紀公園超級大fans,侏羅紀世界我睇左2次4D版).......



你睇兩隻暴龍咁開心,就知個佢地喺G羅紀世界有幾咁開心啦!

係好奇心驅使下,我download左想睇下咩葫蘆賣咩藥,結果我就踏入左一片黑暗領域……

如果按以往A片Parody大家可能會諗,「唓,咪又係求其有恐龍出現下,然後中間加幾場男女(or男男)動作戲……」我原本都係咁諗,點知睇到套片個封面時,13憶中國人都震驚了!!!




唔係男男,係男龍,同男龍男!!!!!!!!!


如此霸氣嘅封面,呈現已經超越種族,甚至超越想像,超越時間同歷史嘅交合!!!!!!!!

好,事不宜遲,我地即刻睇片!

影片一開始,一間鮮紅的私家車出現停低……



有看過<侏羅紀世界>的朋友,看到這雙高跟鞋,就知道我地嘅女主角要出場……



這……這是女主角?!?!?!?!?!?!呃我唔到嘅,你根本就係個男人!!!(話時話,你這個紅唇同眼影想殺死人咩????)



然後我們的粗眉(女)主角一下車就大叫要搵Mr. O……

然後就是我們的男主角出場……



大陸民工臉男主原來本身係鱷魚訓練員,女主角知道佢訓練動物高手,就邀請佢去幫忙訓練恐龍(有什麼狗屎關係!(@&%#(@!&%#$(!&%#)男主角知道後,就一臉不驚訝的說很驚訝,爽快地答案應了………..(喂,你訓練鱷魚渣)

然後女主角就帶男主角見老闆......



依個青年財俊就係第二男主角,佢算係成套戲比較正常樣的一個,後面兩個嘍囉係跟班,按一般荷里活片,佢地應該好快死。

青年財俊男主角簡單介紹樂園,樂園養左兩隻速龍,3個月後要開放,所以想男主角樂園開幕之前訓練好佢地……(睇到依到我諗,其實佢想訓練速龍做咩?訓練佢跳舞咩?不過原來後面有講……)



等左咁耐,終於到戲肉,恐龍要出場喇!!!!!!!!!!!!!!!





仆你個X,你同我講依2隻係速龍?????????

你玩我呀?根本就係速龍頭,魚人身!!!!!!中左幅射呀???????仲有,黑色果隻你可唔可以尊業少少,你入面隻紅色T-shirt露出鳥!!!!

以為已經夠驚嚇啦,你睇下關住佢地果個鐵籠????小畫家畫嫁渣!!!頂你個製!!



然後青年財俊男主角冷不防地講左句……



嗚呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

你做乜X野放 gay DNA恐龍入面????????係唔係食飽飯無X屙?????????

你唔好同我講因為你放左DNA而搞到佢地變成速龍頭,魚人身呀?

(題外話,嗚肛社應該出泥講下gay係後天而非天生,所以唔存在gay DNA依回事……)

一輪驚嚇之後,大陸民工臉男主角終於要表現訓練恐龍的絕技,經典場面出現鳥!!!!



大陸民工臉男主角好簡單就控制住兩隻速龍,當你以為劇情上正軌啦,點X知……



仆你個X!!!!我知泰國人鍾意唱歌跳舞,但都唔係用泥訓練恐龍呀?你平時都係咁訓練D鱷魚?????????更驚嚇係,果兩隻速龍頭,人魚身真係跳……



唔單止,連我地嘅(女?)主角同青年財俊男主角都跳埋一份……


成班人好開心咁一齊跳舞........有一刻我以為睇緊以前明珠台成日播嘅紫色肥恐龍Barney……




血已吐……下次侏羅紀公園無橋真係可以諗下叫D恐龍跳舞……


然後青年財俊男主角就決定請大陸民工臉男主角。然後大陸民工臉男主角無啦啦自己一個去左雜物室,相信所有有睇過A片嘅男生都知道,如果女主角一個人無端端去左一個密室,接下來的劇情一定係……



話到明係GV,緊係要有D激烈的戰鬥場面睇下啦。圖中黃衫果位為G羅紀公園的警衛,我簡單稱之為大眾臉男主角啦,佢無啦啦話要幫大陸民工臉男主角relax下(員工福利?),我估大家接下來都知會發生咩事……

你以為即刻啪啪啪?錯喇,點會咁簡單?



X你個製!!!!!!!!!!!!!!!!!!畫面無啦啦出現兩隻烏蠅搞野畫面,呀導演先生,你想表達咩呀?睇緊變變變生命力呀?SHXT!!!!!!

好喇,終於有得啪啪啪,我唔講咁多,你地自己睇圖慢慢 J......



畫面一轉,青年財俊男主角果2個嘍囉跟班出現,話要偷恐龍賣俾人……身為青年財俊男主角嘅跟班,你地連一套似樣D嘅衫都冇,我明白嘅……



大家都一定知,佢地嘅後果……




而剛剛啪啪啪完嘅大眾臉男主角同大陸民工臉男主角正回味頭先激戰時,竟然遇上兩隻恐龍,就展開一輪追逐……



另一邊,(女?)主角同青年財俊男主角在地上發現殘肢,二人豪不猶豫拎上手把弄一番(大佬你都好冷靜下……),知道恐龍逃走,(女?)主角仲借機抽下水先……




4個人決定要親自捉番4隻恐龍……話時話,人地3個都有鎗,你拎住個鋤想點……



然後緊張嘅一幕出現,恐龍出現,仲捉住大陸民工臉男主角!!!!



然後我吊左一聲,隻恐龍唔係想食我地嘅大陸民工臉男主角,而係……







除左佢條褲………



吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊吊!!!

我唔係想講粗口,而係男主角真係俾兩隻恐龍X緊!!!!!!!!!

OH MY GOD!!!!我完全講唔到野,我完全俾面對的影像震懾到……





X左一陣,我地個青年財俊男主角英雄救美,趕走左兩隻恐龍,而青年財俊男主角解釋點解恐龍要強姦佢……


到依到我真的不得不佩服幾個演員,對住咁反智的對白都可以面不改容同入戲……
而民工面男主角在經歷完恐龍強姦後,冷不防同青年財俊表白……劇情跳躍到呢……



大家都估到,對白後又係另一場啪啪啪……



回到(女?)主角那邊,大眾臉男主角發現恐龍二人發牛逗,就準備設陷阱捕捉佢地……




你問個陷阱係邊?



睇真D,睇到未?佢地諗住用樹上條繩活捉恐龍,我只能說主角們你們太高智能……

由於個陷阱太高智能,一眾恐龍無視陷阱的存在,此時大眾臉男主角舉起鎗亂鎗掃射,點知一鎗都唔中,(女?)主角都忍唔到吐嘈大眾臉男主角……



此時,大眾臉男主角無曬子彈,二人就開始逃走……



然後(女?)主角跌在地上,大眾臉男主角竟然不顧而去,女主角就用佢唯一武器-高跟鞋反擊,不偏不倚地擊中恐龍下面……




恐龍撲上去,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟,恐龍一直咬,(女?)主角就一直呻吟………

呻吟就咁過左幾分鐘之後,(女?)主角就俾恐龍咬死左……

而同時間,(女?)主角的性別謎底終於解開左,點解恐龍唔強姦(女?)主角,因為佢真係個女人……

咁點解嘍囉跟班又俾恐怖咬死?你以為真係gay不擇食?你的樣子如何,你的結局如何……

大眾臉男主角亦逃唔出恐龍的魔掌,佢被帶到樹邊就地正法………
(謎之聲:褲都唔使除,唔通恐龍鞭可可以隊穿褲?



正當大眾臉男主角慾仙慾死(大誤),死去活來之際,青年財俊男主角同民工臉男主角趕到,趕走左恐龍……



二人知道女主角死左次後,三人好搞笑地默哀了一分鐘……



此時男主角想到一個辦法引恐龍出來,男主角更主動請纓接受任務……




民工臉男主角突然一個無人的草地,突然脫下褲子!!!!!!

我當時心諗,你唔係屎急呀?????原來唔係,民工臉男主角係想用自・己・菊・花引恐龍出現!!!!!!!!!

天才,真係絕世的天才!!!!菊花引恐龍!!!絕橋絕橋!!!!真係咁都俾你諗到!!!我睇到噴曬血!!!!!!!!!




當然恐龍們亦很不爭氣地上當……



民工臉男主角(再次)被恐龍摧殘……(話時話,套戲除左女主角同樣個嘍囉跟班,個個都玩過你個菊花........)



而青年財俊男主角和大眾臉男主角就喺旁邊食花生,你無聽錯,係真係睇住民工臉男主角強姦一D反應都無,個樣勁enjoy,好似睇真人show一樣!!!!!!!!!
(謎之聲:不如你地上埋去玩5P啦)



可憐的民工臉男主角被糟蹋左幾分鐘,佢地先有反應,開鎗射殺恐龍……

然後民工臉男主角就施施然著返條褲……
(謎之聲:張圖好似你強姦完佢地兩個多D 喎=.=)



恐龍死曬,女主角又死埋,青年財俊男主角就話唔再搞恐龍生意,決心做番普通動物園算(有冇咁容易呀?),佢仲邀請男主角留低幫佢工作……



此時,大眾臉男主角爭風呷醋說:「咁我點呀?」
青年財俊男主角:「你都留底埋服侍我啦!」
大眾臉男主角:「Yeah!」



依個時候唔啪啪啪慶祝下點得呀?

然後三個人就過住D快快樂樂的3P日子……




沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...