2008年4月30日星期三

矇豬仔

以下係小弟真人真事的經歷,請不要以有色眼鏡待之

話說我已經養左矇豬仔已經有半年有多,我倆感情已經非常深厚

而頑皮的朦豬仔十分喜愛在我睡覺的時候,偷偷跳上我張床找尋玩具,他會沿我床頭櫃跳上床,但他降落的位置正正是小弟的某一個十分十分重要的器官之上,各位朋友,尤其係男人,試想想每一晚當你熟睡的時候每有一個超過八磅,係超過八磅的硬物從高處擊中你的小弟弟,果種痛苦,果種辛酸,果種滋味,我相信所有男人都可以深深體會到!!!

我相信矇豬仔此舉是為了報復上一個月我地忍痛幫他絕育一事,雖然絕育之後,矇豬仔好似比以前更加開心,但我竟然估唔到原來矇豬仔一直耿耿於懷,所以先至會向我報復,但矇豬仔朦豬仔,點解你要只向我報復呢?當初決定幫你絕育果個唔係我,俾錢果個唔係我,甚至幫你絕育都唔係我,你大可以向我阿媽,細佬報仇,(唔...............等等先,in fact,佢真係搵左我細佬報仇)何必偏偏選中我呢?

-犯人照片

1 則留言:

瘋膏 說...

你都幾慘...佢瞄準嚟降落。

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...