2009年5月3日星期日

真女人

Maggie從一開始認識,我就覺得她是個很隨和,很容易相處的人。

但就在尋日拍完野時,我將d野推返上停車場時,已經見到Maggie同其中一個司機鬧緊交。

火藥味好重

而我就唔知頭唔知路噤,唔知發生左乜野事,只係見到司機已經喺到緊人鬧。

突然之間,Maggie一句,

「你而家載唔載,唔載就同我走!」

全場所有人靜曬......
我亦看我得目定口呆,之後司機仍然破口大罵。

Maggie頂唔順,上前補多一句

司機即刻靜曬
在我眼前的Maggie絕對係一個上天下地嘅真‧女‧人!

依個時候,為左證明我都係一個真男人,我同Maggie講,

「俾我上佢架車,你上第二架,你需要一個硬淨嘅人!」

其實喺我講依句說話時,我心裡面係有小小淆底,一來佢係個小混混,二來我係好唔鍾意同人鬧交。

大佬,真係驚嫁,坐佢架車,我條命喺佢手上面,但冇辦法,我只好頂硬上。

上左車之後,我想他為了報復,開得重快過過山車,超級危險,依個時候,我已經忍唔住,即刻話佢。之後靜左幾分鐘之後,個司機又發神經喺到鬧。今次我真係發火,我即刻再指住佢鬧,

「一係你而家放低我,一喺你渣慢d,錢我俾你,但係你而定即刻唔好講野!!同我收聲!」

嘩嘩嘩!

果一刻我完全感覺到自己真係好型,我好少可可以噤型,我將我身上所有男子氣概爆曬出泥(雖然平時已經好勁)

司機即刻收聲,果時真係好嬲,我最僧人地喝我,任何人一喝我可以即刻反面!

不過而家諗返,其實我內心有少少唔好意思始於我都係我斯文人(XDXDXDXDXD)

而且又唔係佢錯曬,所以之後我都好收曬火,扮睇SMS同訓覺,哈哈。

走果時我重有同個司機講聲唔該。

經過今次,我完全對Maggie改觀,我已經成為你個FANS!!!!!!!!!!!!!




沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...