2009年5月7日星期四

囧少年夏日純情日記 -2 '驚異!!!!!第三個青春期!!!!'

所下內容是含有暴力和色情原素,不喜者勿進

六十年前,有一個年青人發現自己身體出現奇怪的變化。早已經過了青春期的他,身體慢慢再次長高,聲音比以前變得更加低沉,種種變化令他害怕不已。他立刻去看醫生,醫生說他是患上了青春期症後群......

然後第二天

他死了


這幾個星期,我亦發現身體出現奇怪的變化

唔係關於我嘅身高,唔係關於我嘅體重,亦唔係關於我嘅性器官(佢地依然好完整)

而係關於我嘅胸部.....

唔......
..
...
....
.....
......


唔好諗錯

我依然係男人,冇生左對乳房出泥

只不過我發現我胸部慢慢生左d - 胸毛

呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


點解會噤嫁,原本光禿禿的胸部竟然生左胸毛

我冇辦法否認我係好man,不過胸毛依d野,真係.....真係....真係......

有d麻甩

經過我同朋友討論過,我認為我生胸毛嘅原因有三個可能性

1)我真係好man

2)個天可憐我嘅身高,決定俾多個青春期我長高

3)我用霸王洗頭水時,唔小心流左d去心口果到


雖然三個理由都好合理,不過我相信第三個先係我生胸毛最主要嘅原因。

霸王真係幾好用,佢地可以搵我做新一個代言人

霸王生胸毛水




死啦,雖然而家唔係好多,不過我而家真係好擔心我會生d很黑很亮嘅胸毛。

最驚第時生d '動L' 嘅胸毛

X,諗起都驚





沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...