2009年5月4日星期一

囧少年夏日純情日記-1 「我愛夏日長!」


自上一次個半鐘游左4個池嘅「創舉」,踼水俾人話似遇溺之後,為免再次成為其他人的佳話,我今次決定自己一個去游水。
作為今年第二次處男下海,我一早教好個鐘,諗住可以大清早就去暢泳。

但係點知我拎齊野,準備好出發嘅時候.....

我先發覺..........
好凍 =.=
真係好凍....


當時嘅畫面就好似有幾塊枯葉喺我面前吹過一樣,我望一望個天,再望一望自己條短褲。

以我性格,我緊係頂硬上.....................................至奇


無可奈何之下,我好似個傻仔走返上hall。

當然啦,我緊係唔會就噤放棄啦。我等到差唔多3點先再一次出發,果時天公造美,陽光普照

我第二次處男下海終於成功。

而且,最後我用左一個鐘頭游左12個圈,證明上一次我係不為,非不能也。

不過游游下果陣,有人喺我身邊好快游過,好明顯係想挑我機。

我緊係奉陪到底啦!!

我以自創嘅龜式同佢比賽,不過,可恨嘅係我以半個池輸左俾佢。

更可恨嘅係,同我比賽果個人應該只係得五歲。

1 則留言:

naruto 說...

5歲嘅叫佢過隔離小童池啦,你唔好話你遊緊果個係小童池呀
ps:幾時嘅5月4號嚟架?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...