2009年8月1日星期六

囧少年夏日純情日記 11 吓?又食飯呀?

哈,依個星期屋企人出曬去,一向超好客嘅我緊係叫好友上泥打邊爐啦

不過話時話,點解大家出泥做野之後,一齊食飯嘅時間重多過以前嘅?

今次好似係今個星期嘅第三次喇......

雖然今次無左nana、Tracy、Y崔同明明,不過多左莎樂、歐仔、白白、矇豬、喜兒、ET同Q仔(明明我地一路打,一路好掛住你嫁~XDXDXD)

一行十人加五隻貓一齊打邊爐何其壯觀

不過一路打,我就一路趕緊我CCIV功課,由於時間問題,我甚至出動我講,志豪打嘅情況XD

最後玩到3點幾先走

YO,各位搵到工嘅朋友

記住請食飯呀!wahahaha

(2011年3月29日註,到而家都冇人請食飯....)

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...