2011年8月8日星期一

傻仔北京行

拖左差唔多兩個星期,終於有時間打埋篇北京行喇!大家睇嘅時候,可能會出現時差,見諒!
                                                       
是咁的,話說我連續工作13天之後,終於有我第1日假期​,正所謂偷得浮生半日閒,我就緊係唔會就噤浪費啦!我​一早就拉左我同事,出發到北京各地探險!


事前其實我地係0準備,只係大概計劃去那裡。其實除左我地住嘅朝陽區比較熟悉之外,對其他地方嘅認識係接近0!所以今次外遊對咱們來說,絕對係一個挑戰!


好!事不宜遲!第一個目的地就係798藝術區!

故名思義,798藝術區係一個充滿藝術氣息嘅地方,前身是一個工廠區,故入面仍然保留左好多工廠設施,而裡面有各個不同形式,大大小小的藝術展覽,絕對好適合我依D噤有文代氣質嘅人參觀。哈!

雖然係藝術區,不過裡面商業味都幾重。不到10分鐘,我就在一間叫「肚臍眼」的店,以狂風掃落葉的姿態買了四百多元的衣服,哎呀,沒法子啦,在北京不夠衣服穿.........


(靠!什麼「噤有文代氣質嘅人」?根本就是個徹頭徹尾是個消費主義者!


整個798藝術區很大,相信要走完要花一天的時間,在各種展覽中,可以看到很多當代中國藝術家的作品,由國寶級畫家到大型裝置藝術都有,絕對係大開眼界!可惜我去的時候是星期一,很多gallery都沒有開門,有興趣去的朋友要注意!




離開798之後,我地就出發去天安門廣場。我們去的時候是星期一,可是人流亦很多(不過我覺得星期六日海洋公園內地朋友更多.....)。




天安門廣場拍過靚照之後,我地就好快轉到另外一個景點 ﹣ 故宮!故宮其實就在廣場旁邊,幾分鐘就到。

天安門廣場驚現千年老官女!

在故走著走著,竟發現一個叫女真實生活展的地方,門口還註明「女要忍受什麼非人折磨?」就這一句,令我腦海中浮現電影「滿清十大酷刑」中的木馬刑具,哇哈哈,諗起都好興奮。二話不說,即使要10元入場費,都令我忍不住入去看過究竟!哈!



好失望,真係好失望!


什麼女真實生活展?所謂的展區比我家還要小,1分鐘就已經行完。原本以為有好野睇嘅我真係好失望,當我見到宮女個樣嘅時候我直情絕望了.......



哇呀!而且展覽中同場加映個埃及展,有冇人可以解釋,好地地一個宮女展,點解要會有具木乃伊呢?到底故宮同木乃伊有什麼關係呢?唔通宮女死左之後會拎去做木乃伊?我相信即使慈禧太后翻生解釋唔到......


旁邊重有個楊貴妃展,乜 楊貴妃都係住故宮咩?

好可惜,原本好想參觀故宮博物館的我,去到才發現閉館時間是每日4點鐘,而咱們去到嘅時候係4點01分,不過唔緊要,下次再泥過!

開心到飛起!


參觀完故宮後,咱們本打算去王府井,卻誤以為王府井是在天安門廣場那邊,結果最後走錯路,問路人才發現王府井是在故宮的一旁,結果我地又要掉頭走回去,腳斷喇!!!(其實咱們係有地圖,只不過懶唔睇......)

千辛萬苦終於到了王府井喇!那裡其實和香港的銅鑼灣差不多,都有很多中小型的連鎖服裝店,而價錢和香港的差不多。走著走著,竟然給我發現一個熟識的景象......

北京的APM!!!!!!!!


不過好可惜沒有KUBRICK,如果唔係個個星期去一次都得!


其實王府井沒有什麼很值得去的地方,不過無論如何一定要去它的小食街。裡面可以找到千奇百怪的東西吃,例如蠍子、蠶繭海星、蜘蛛海馬、蜈蚣不明肉類等等。當我驚訝到底有冇人會食蠍子時,我面前就有個小女孩手拿一串蠍子的,一口咬掉它的尾,大口大口的吃著,我心中不禁大叫一句﹣ 嘩!表妹你好野!

當然重有好多正常的食物啦,各種平靚正嘅串燒,重有香港瀨尿牛丸!!在王府井遊覽完畢後,咱們就開始全日最可怕的任務 ﹣ 截的士!

在北京截的士是一件非常痛苦的事情,因為北京的士和香港不同,司機是可以拒載的。太遠的,太近的,他們不認識的,不順路的,看你不順眼的都不載,而且他們大部份都是路盲,無論你說得多清楚,寫埋地址俾佢地都好,佢地都係唔識去。以我經驗,10部的士中,只有3部可以係可以順利到達目的地。

咱們帶著疲累的身體沿馬路一邊行,一邊截的士,就好似電波少年一樣在街上遊蕩。不知不覺就行了一個多小時。試過一次,的士司機完全無視咱們,而U Turn去接對面的長腿女孩!!!哇,我靠!在不斷的被拒絕,被打尖,被無視之中,最後咱們在十字路口包抄先「欄截」到一部的士。

雖然係噤,但係我慢慢發覺,北京是個很可愛的城市!

2 則留言:

naruto 說...

北京D人好高架喎,你咪要伸到條頸好長囉

L L 說...

咦, 我地差唔多時間喺北京噃!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...