2012年10月23日星期二

26歲的我





現在26歲的我,有2個很大的遺憾- 第一是沒有勇氣去學跳舞;第二是沒有好好認真學音樂。

但是,我這輩子最大的幸福就是接觸到話劇,然後認識了你們幾個,一世的好朋友,

成就了我成為世上最幸福的人!謝謝你們!

6 則留言:

Ogake 說...

還有,要學好中文啊!
寫在你手上的是"未來"的"未", 不是"末日"的"末"啊!

naruto 說...

果晚見識過你跳舞,甩哂beat,果然係有點遺憾

to ogake:佢個”未“字無錯喎,下畫長過上畫DD架

Ogake 說...

Naruto:
你都要加油呀!!中文方面~
"未"字無錯, 但佢明明係想寫"末日", 定或係你都未識分"未"同"末"?

匿名 說...

末日其實未曰,快來屋頂搖頭晃腦!

unknown 說...

各位,我知錯了T。T

naruto 說...

to ogake:
係喎,我都錯埋一份㖭,真係病毒嚟架佢

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...