2013年7月18日星期四

我.重.未.死!


我.重.未.死!

不知不覺原來又差唔多一個月沒有更新過個blog,就連facebook都冇更新過,究竟我去左邊?咪就係走左去.........健身


幻想圖

返正題,其實自北京返港之後,跟將個好友們搞左間製作公司,正式榮升成為......


馬 田 CEO 亨!



多多指教!我公司仍然在起步階段,還望大家多多提點!雖然搞公司真係好好好好忙,有時忙到放左好多人飛機(對呂住各位),但係始終係自己野,而公司很幸運地,公司發展一直都很順利,所以點辛苦都好,都要俾心機做!

以下連結是我們公司暫時的facebook page,希望大家俾個like! 支持一下!

https://www.facebook.com/pages/Sparx-Productions/617671981599822




PS:哎呀,好似變左廣告貼,不過唔使擔心,我會keep住update 個blog,請大家繼續支持!!


4 則留言:

black lab 說...

Click 條 link 去 facebook 睇咗一次,hmm...敢問貴公司係做盛行生意?
有機會都想幫襯吓。

卡臣 說...

恭喜哂!

San 說...

恭喜馬老闆
馬老闆身材真的好得沒話說的

unknown 說...

black lab :
哈哈,我地主要係做拍攝的,不過亦係萬事屋咩都做,寫野、攝影,production都會做,如果你要搵人傾心事,我地都可以做得到,哈哈!

卡臣大哥:
多謝你!!

San:
呀..多.....多...謝....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...