2009年6月26日星期五

囧少年夏日純情日記 9 - 不止三個人的快樂

今日終於實現左我夏日暑假其中一個目標,就係去.......

海洋公園!

雖然只係得3個人,但係都玩得好開心,對唔住肥Pat同lion,我遲左噤多,因為前一晚真係好夜先訓。

玩成點就唔講,不過我真係好想講一句

好多謝你地!

我完全由心底去多謝你

事前我真係唔知點解你地要去。

lion 2百幾蚊買張票入去只係陪我地排隊同睇熊貓?

阿pat面對破產危機都要去。

對唔住,走果時你地唔覺意爆左俾我知 -

原來你地去嘅原因只係因為我講過嘅一句說話

http://lovestory2005.xanga.com/703122525/item/

你地想話俾我聽,我重視嘅野係真係有人重視

上一次同另外一d朋友去唔到海洋公園,我真係有d唔開心。雖然我冇同你地講過,不過你地竟然知道,我知道左你地去嘅原因之後,我真係唔知講乜好,心裡面chok住chok住噤。

我地依一斑傻瓜,每年有人生日一定出泥聚一聚,唔計其他特別日子。

一年十幾次,每次生日食飯果陣,明知佢地係寫緊生日卡俾自己,但係又要扮唔傻扮唔知。寫果d又要扮神秘,驚死人知噤。明知生日卡次次都係寫果d野,但次次都係要寫,收到之後都忍唔住成日睇返。

我們這樣簡單的走在一起

可能就係噤簡單,我們仍然可以走在一起

記得07那一年嘛?就是剛升上大學的那一年。很對不起,那一年我對你們做了一些很錯的事,我想無論我做些什麼,也補償不到我的過錯。但你們始終沒有放棄過我,正如你們沒有放棄過jayi,放棄過我們任何一個人。

<<我們‧盛夏‧回憶>>是我送給你們的東西,我哭著說的話。

我到現在還沒有忘記過。


我愛你們,正如你們愛我一樣。



沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...