2009年6月24日星期三

囧少年夏日純情日記 8 - 千面王子

由小學到而家,好多人都話我似邊個邊個。其實我都唔介意,因為同另外一個人似唔唔係一件壞事。

不過早幾日,竟然有一個人話我個樣似xx,我真係頂唔順!

我決定寫返以前有人話我似嘅人(或野),你地話邊個先啱!



劉青雲(都唔錯)

王喜(ok wo)

彥祖XDXDXD(我自己講嘅!)

車厘龜(連動物都似....=.=')

成龍

一個波

貢丸

女人(頂你)

許冠文

海洋公園裡面隻水瀨(我自己都覺的似 XDXDXD)

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...