2010年10月28日星期四

3個女人1個男人

星期六原約了朋友看話劇前一起食飯,結果朋友遲大到,最後無奈自己一個吃飯。

餐廳的人不算太多,可惜沒二人座位,得返四人座位,待應見人不太多,就叫我坐住先。當我等野食時,有3個女仔走進來,當時四人座位都沒有,所以待應就佢地坐我張檯先。其中兩個女仔好快坐在我對面,而另外一個女仔一直企左到唔肯坐。

好明顯地,佢唔想同我坐。

其實餐廳唔係好迫,要少唔使肩並肩坐,張檯又唔係細到要面貼面,至少大過麥記。唔通係我問題?我又唔係著得好差,樣又唔係衰到乞人憎果種,更唔好話我有咩體味。

結果我當然冇理過佢,佢最後死死氣坐低。

不過佢一坐就黑口黑面,唔出聲又唔肯叫野食。

「唔好噤啦,你做咩事?係唔係好想同我坐?」她的朋友不斷安慰她。

安慰

唔想用安慰兩個字,不過她的朋友們字裡行間的確充滿安慰的感覺,我深怕那個女仔會因為同我坐而突然哭了出來....

我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?我錯咩?

結果成件事好似我錯,我已經唔知搭檯係邊個,我完全被孤立在檯上的一角,我想,要安慰的是我......

在我斜對面的二人檯走了,

「不如我搬去對面。」我有禮貌地向我對面的那兩個女仔說。

「唔該你。」我從她們的眼神中,知道她們是真心多謝我。

然後我做了噤大個仔都未做過嘅事.....

「其實我都好唔想同你坐。」我清楚地向我身旁的女仔吐出每一個字。

我露出勝利的微笑,拿著東西絲絲然走到另一張檯。

她們三個,只是無意識地「呀」了出來,感覺非常可憐,像受辱後的小學生。


這次,我又做了個壞人,不過很‧痛‧快。

哈哈哈哈!

8 則留言:

John 說...

可能佢地正不停咁咒罵緊你,見親人就話:「你知唔知上次我食飯同枱嗰條友幾衰呀,佢...」

fengshuicentral 說...

天意弄人,是你的就是你的...

unknown 說...

john:
我都明天,不過口生在佢地身上,我又唔覺自己做錯,所以算數....

風水大師:
係唔係間餐廳風水唔好,所以我遇上此事?

Alex 說...

嘩, 你好勇呀~!
好彩個女仔唔係惡死港女咋, 唔係你就...

naruto 說...

做得好呀!

咁委屈咪食第二間囉,佢有選擇架嘛

troy 說...

唔似你啵

unknown 說...

alex:
如果唔係我朋友放飛機心情唔好,我一定唔夠guts講...

火影大叔:
yoyoyo~勁呀我!

troy:
我平時又係點呢?

kateyip 說...

我由尾追 blog, 追到呢個....
忍唔住, 笑了 !!!
好有 guts 呀 !! 班女仔真幼稚 !
俾10個 likeS 你 !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...