2011年9月27日星期二

日日禮拜一

最近聽到藍奕邦的歌《晚晚禮拜六》,突然有感而發,寫了一首歌詞,歌還未作好,而我亦相信的我有生之年都不會作好的。或者從文藝角度去看,可以把它當成一首詩看,因為我是一個文偽青年!

《日日禮拜一》  作曲:誰知道  作詞: 馬田亨

let's do it!

或者我已忘記了星期五收工時的那一種興奮

因為生命中 只有星期一星期二星期三星期四

那個星期五 早已消失在我字典

是我媽 是你爸

讓我在無限輪迴中訓個覺吧

因為訓覺是我唯一可做嗎

LALALALALA LALALALALA WOWOWO

Oh yeah 

副歌:

「或者我已完全大陸化

因為我已經接受了  QQ那隻很醜的企鵝(女高音:是企鵝嗎?)

別在晚上12點後  跟我在QQ上調情  

因為聽日重要返早(男海豚音:要返早,嗚呀)

日日都係禮拜一  (Oh no)」

或者我不應該再為沒有假期而失望

星期三因為重有one piece 死神 火影忍者睇

那個星期五 重有hunter x hunter

讓我吃到飽 飲包菊花茶
 
是我媽 是你爸

可唔可以俾我翻個牆

去FACEBOOK下 睇下大叔個blog oh yeah

LALALALALA LALALALALA WOWOWO

(重覆副歌)

是我不知道 不知道 不知道

星期三晚seven 可愛售貨員就會否出現

來引誘我吃個關東煮

再一次高呼 Oh yeah x10

讓我放個假 好嗎

不再是星期一 可以嗎


我計劃2012年12月21日出張個人EP,封面相都影好,請預早在淘寶上訂購!



1.日日禮拜一
2.天天星期一(《日日禮拜一》國語版
3.After Sunday(《日日禮拜一》英文
4.Before Tuesday(《日日禮拜一》純音樂
5.日日禮拜一(disco remix)
6.日日禮拜一(JAZZ version)
7.日日禮拜一(acoustic version)
8.日日禮拜一(a capella version)
9.日日禮拜一(Heavy metal version)
10.日日禮拜一(R&B version)

Bonus track:
1.日日禮拜一(貓貓合唱版,純貓叫)
2.日日禮拜一(自己同自己合唱版)

單CD,三碟價!首批附送非親筆簽名相嘅簽名相3/4張﹣《摸胸的坦克兵》!


多謝支持我的無聊!

9 則留言:

naruto 說...

封面照好靚仔

咁凍啦,要著毛毛領

l.minor 說...

有冇親筆簽名先?

卡臣 說...

應該大賣

unknown 說...

大叔‌:
多謝,使唔使幫你留定2,3百隻?

IMINOR:
見係你,私人醒你一張!

卡臣大哥:
多謝,我拎男歌手獎時會多謝你GA!

Unknown 說...

洗腦碟

最後張相幾有型

unknown 說...

CANTSAY:
多謝你!!!其實原本想加段泰文RAP上去GA,不過的唔識泰文........(我開始走火X魔喇!)

L L 說...

kakakaka, 支持支持!

naruto 說...

你當你係欣宜,我係auntie呀,幫你掃2,3百隻。。。

Unknown 說...

王維基都要挖你角

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...