2012年4月27日星期五

生活GAG談@27/4

(此文其實寫了好幾個月,不這一直雪藏中,今日終於的起心肝完成寫埋佢,重見天日‌)


剛才看內地的綜藝節目,類似愛情速配之類的東西。其中一個女參加​者嫌另一個男參加者太矮而拒絕了他(其實都有168cm),男參​加者即時反駁說:「通常濃縮嘅都係精華!」嘩,我聽完之後成個人​茅塞頓開,原來我全身都係精.................​....華!!!!!


(把妹教室第一課)由於我的普通話實在太渣,所以每當我同事說了我聽不明的東西時,我就會自顧自的傻笑起來,百份百的以笑遮醜。然後我的同事都會說:「阿亨,你真的好可愛!」把妹.就是如此簡單!(把妹教室第一課)


跟女同事鬥嘴是的每天工作之一,一天,忘記了我做了什麼,同事甲突然狠狠拋下一句:「你們香港的男人都不是男人!」作為香港男人中典範嘅我,佢噤講絕對係侮辱我地香港數百萬個港男,故我反駁她說:「你們北京的女人都不是女人!台灣的林志玲才是真女人!解放台灣,活捉林志玲!」(後面果兩句我只是在心中高呼)


有一次跟幾個女同事經經過CK內衣店,見到有瑩光男人底底賣,女同事覺得好靚好性感,更說見到有人著就會好想打佢PATPAT,我就覺得好核突,「著左咪變成瑩光棒,用來照明?」


今集係噤多,下次再GAG過!

2 則留言:

naruto 說...

168叫濃縮,你就超濃縮。。。再大d就叫縮叔

Unknown 說...

CK個staff上次同我講話返o左o的新o既3D底橫,我答佢「本身已經係立體架喇喎...」

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...