2012年6月16日星期六

呼吸需要

已經大陸化的我,淘寶已經成為我生活很重要的一部分,但淘寶其實很多時都很雷人,包括以下幾個.......


我明白一條好的底底透氣度是非常重要,但我想也不致於要呼吸吧,而且我沒聽說過小弟分要呼吸的........不過一山還有一山高,下面這個更厲害,所以人們常說鼻子大小和你小弟弟大小是正成比.........


唱返首楊千樺嘅呼吸需要先~



P.S:

到底咩係防「副射」呢?要射咩呢?呵呵~

5 則留言:

naruto 說...

呼吸=放屁

unknown 說...

..............有呼冇吸WO

San 說...

呵! 真有創意呀~

naruto 說...

係喎,識吸咪食煙都得,好泰國show呀

L L 說...

hahaha, 我細佬話真係有啲焗 ~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...