2013年5月9日星期四

《18禁》都市傳說系列﹣尋找隱世高手「搞基孖寶」


話說早2日友人從whatsapp傳來一張照片,竟發現香港原來有2個絕世高手「搞基孖寶」隱藏於民間,而且受到奸人所害而被賣落火坑(或自投火坑),所以我馬田亨本著發掘真相,濟世為懷(?????)的心態,決定出發到鴨寮街實地報導!!

經過一連串的翻山越嶺,坐左12分鐘地鐵後,在危機四伏的鴨寮街穿梭,終於俾我搵到鴨寮街176號!!!!!!!!

結果.......

















說好了搞基孖寶呢!?!?!?!

毒龍鑽呢!?!?!?!

絕世雙股呢!?!?!?!




其實我係去鴨寮街買燈膽渣......(點解要山長水遠去鴨寮街買?)你信我啦,我真係買燈膽渣.....

2 則留言:

naruto 說...

變左咸blog

Unknown 說...

naruto:
我以為本身已經係咸blog

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...