2013年5月23日星期四

《18禁》別要媽媽陪看中醫

話說回港後,身體愈來愈差,經家母不斷的督促,終於約了時間明天去看中醫。

好友知道後,提醒我千萬不要帶媽媽一起去,否則只會發生悲劇,追問之下,聽到一個可歌可泣的故事......

好友的朋友A先生身體不好,所以就跟媽媽一起去看中醫,醫師把脈後,就沉重的說......

醫師:你......係咪日日打飛機?

A先生:吓?

媽媽:..............

醫師:你脾虛體弱,唔好日日打喇。

A先生:我......我.....冇......

醫師:唔好呃我喇,係唔係日日打,我一眼就睇得出!

A先生/媽媽:..............

雖然依個故事講唔出咩大道理,但係我睇完之後覺得非常之有親切感,所以我高度推介俾所有男仔細閱。

聰明的我,當然知道點做啦,聽日當醫師問我嘅時候,我都可以充滿自信的回答,「係呀,日日打又點呀!?!?!有問題牙!?!?!」

最後一段純屬虛構,如有雷同,實屬巧合。



3 則留言:

naruto 說...

聽聞呢,太細個就打會唔長高架

unknown 說...

what do you mean...=.=

Unknown 說...

醫師:馬田亨......係咪日日打幾次飛機?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...