2013年5月7日星期二

懵豬的身世

今天在街看到偶然這張招紙後,我就一直鬱鬱不歡,有些事情,要來的始終要來......


回到家後,我看到訓到成隻死豬噤的懵豬,我心裡一沉,可是有些話,還是要坦白......

我:懵豬,過來一下,爸B有野要同你講......

懵豬:喵?咩事呀爸B?

我:無論之後你聽到咩都好,你都要振定,爸B永遠都係噤愛你!

懵豬:喵?

我:其實...其實...我唔係你真正主人,你......你係我汁返泥.....

懵豬:喵!?!?!?!

我:而且我地一直呃你,你唔係叫懵豬,真名係洛奇,唔係英國短毛貓,其實你係一隻真真正正,5個月大的大白藏獒!!!!!

懵豬:喵!?!?!?!但係...但係我今年已經7歲了,喵?

我:......其實.....其實.....貓齡同狗齡其實係有....有D分......別,想當年我喺太子道汁你返泥後,將你視如己出,不過而家終於搵到你真正主人,雖然萬般不忍,但係...但係你係時候回去佢身邊.....

懵豬:.......

我:你唔使擔心,新主人果到D貓糧,唔係,係狗糧會高級好多,個貓廁所隨時大過我間屋,重有好多臭鞋俾你玩,而且雖然你被閹左,但一定會有好多狗女同「對食」......

懵豬:.......

我:好!係時候吠2聲來聽下,come on,跟我叫, 汪!汪!

懵豬:傻的嗎?喵?(走)

我:死貓,死貓返泥呀,死貓...................喜兒,Q仔過泥,爸B有野同你講......


1 則留言:

naruto 說...

賤格呀,連個仔都想唔要;北京學返嚟架?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...