2004年10月15日星期五

網上行!!!!!!!

今年初今日網上行突然打電話,話而家網上行用戶可以免費有寬頻電視(有8個台),我巳經好小心,問清楚佢係唔係完全免費,佢話係,除非你申請其他channel,禁我就話好,但係其實果8個台真係冇野睇,而且部機好大部,睇左一陣就拆曬d線,將部機放埋12邊。點知網上行今日突然打電話泥,話我要交千幾蚊~我嚇左一嚇,問佢點解,佢話我之前申請左個乜鬼寬頻電視,而家要交錢,我問佢唔係免費,佢話我申請左個xx台(我都唔知係乜),每個月要交$42....計計埋埋要成千幾蚊(我唔知佢點計),我即刻同佢講冇申請過佢講果個xx台,冇用過點俾! :cwm23: 我巳經決定同佢對抗到底,唔會俾錢。

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...