2009年11月11日星期三

那不(只)是關於愛情 - 第1回


10月28日 星期四

由於中五會考果年考得唔好,所以要在原校重讀中五。而唔知好彩定唔好彩,陪住我嘅就只有由中一開始識嘅好朋友 - 傻豪。傻豪係一個好忠心嘅基督教徒,每個星期六都風雨不改噤返教會。而佢亦係一個到現時為止,喺我地成班中學同學之間,少數從未拍過拖,亦未同任何女同學傳出緋聞嘅同學。但係佢就曾經同男同學傳過緋聞,而果個就係.......就係............我!!WTF!!

因為最初重讀中五嘅時候,由於人生路不熟,所以就成日會同傻豪出相入對,噤就造就左我地之間極其可怕的緋聞,而家諗返都有D驚........

重讀那一年真的很痛苦,見到以前嘅朋友仔好開心喺中六過d好開心嘅生活,而我重停留喺中五,果種感覺真係好差。不過亦因為噤,我俾好多心機去考第二次,亦好好彩噤俾我上到中六。

好奇怪,當你是中四五的時候,你生命裡面就好似只有中六,身邊所有朋友,親戚都會將中六視為唯一的出路,無左佢好似唔得噤。但到左我而家大學final year,你先發現,原來中六只不過人生裡面嘅一個階段,一條路。冇左佢,條路重係要行。

講返正題先,噤辛苦讀書,上得中六就自然唔同曬啦.有人同我講過中六係一個天堂(後來證實依件事係假,係假嫁!!),尤其係我一個噤鍾意搞活動嘅人,當然我係唔會放過任個一個可以俾我玩嘅機會,我以一個超積極的心態去參加學校每一個活動。甚麼戲社主席,交流團副團長,班會主席.....我可以做嘅都做曬,盡情享受天堂般的生活。

不過結局最後就好似鋼錬中所講嘅等價交換,我用我AL嘅成績做代價,換取我想要的生活。

由於我中學中六七係唔會將文科理科分開,而係混埋一齊再分兩班,所以一班裡面文科生同理科生都有。再加上我係一個重讀生。所以我好多同學仔都唔熟,甚至見都未見過。不過身為班會主席,我就點可以噤,我就用我唔知(怕)醜的大無畏精神,以無盡嘅爛gag同咸濕笑話去感化我班每一個人,希望可以團結我地成班同學仔,亦同時間殿定左我咸亨嘅地位。(詳情可參考馬田亨純粹逗你歡喜的性知識衝動 第一回)

而我就是在那個時候認識了那一個人。

10月28日 星期四 晴,那一個人的名字,第一次寫了在我的日記上

to be continued........


沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...