2009年11月13日星期五

那不(只)是關於愛情 - 第2回


你真的很古怪

中五之前,我是完全沒有「愛情」這個觀念

除了傻豪之外,其實還有一個曾經和我傳過緋聞的人,而且一傳就傳了8年

她是由中一開始同我一齊玩話戲,青梅竹馬的阿晴

阿晴中五的成績本是可以升上中六,但她卻選擇中五之後,到南非交流一年,而理所當然地,我們在中六重遇,亦繼續之前的 - 緋聞。

不過我同阿晴永遠都係維持喺好朋友果種階段,初中果時.大家都好明白對方,我想我和阿晴,就是那種soul mate的關係吧

講返正題先,喺我人生中,我第一個喜歡的人,就在我中六的時候出現了,讓我稱為小白吧。

小白是一個平凡到不得了的一個人,樣子不算好,亦不愛說話。

難聽d講一句,旺角一個招牌跌落泥都死幾件果種(雖然我都係..............)

不過亦因為噤平凡嘅一個人,令我慢慢開始留意佢,好想知道多d有關佢嘅野

呆呆的外表,你永遠唔會知佢想什麼,不過佢有時又會突然爆出一兩個GAG,令人接不住。

好記得第一篇提到佢嘅日記:

「小白真係令人又愛又恨,成日講野都係唔唔噤,真係好想一巴一巴打落去......」

可想而知,我對佢係充滿幾大嘅愛意。

好奇怪,當你鍾意一個人嘅時候,你會為佢做好多好奇怪嘅野,亦因為一d好小事嘅事而開心唔開心。

就好似:

2003年12月17日,因為小白好似小朋友噤同我講「唔好!唔制!」,而令我覺得佢係全世界最可愛嘅人

2004年 1月6日,因為週會時小白坐左喺我隔離而開心左好多日

2004年 3月18日,因為返學見到小白唔開心而令到我都好唔開心

當我而家睇返時,我先覺得自己果陣真係好白痴,好幼稚。

不過初戀就係噤嫁啦!有邊個初戀唔係噤白痴幼稚嫁!

日子一日一日噤過去,我同小白由最初唔係點講野,到慢慢借d問佢拎ICQ,到日日喺ICQ講白痴野。但到左現實之中,我就好驚,永遠都唔夠膽同佢講野,甚至正視佢都有d難度。網上同現實真係兩個世界。我同小白依一種奇怪嘅關係直到2004年5月27日,終於開始有D改變....

果一日我要留喺學校補課,補到7點鍾左右嘅時候,天文台突然發出黃色暴雨警告,由於我冇拎雨傘,只好同另外一個女同學一齊走,喺依個時候,我發現小白企左左我的面前,佢都係打算走,原本我只係諗住同佢好普通噤say個hi,點知佢突然講......

小白:「不如我送你去搭小巴啦!」

我:「!?!?!」

小白:「噤大雨,你又冇雨傘,我同你走啦!」
我(心中的聲音):「同我走同我走同我走同我走同我走同我走........?

這個時候,我完全O左咀,我估唔到佢竟然開口話送我,而我好清楚,佢返屋企條路同我去小巴站條路係完全唔同嘅,雖然我理智叫我唔好噤做,不過我幾大都話好啦!

在狂風暴雨之下,一把雨傘,兩個人用,兩個人並肩走,你諗下個畫面係幾噤浪漫。雨傘下嘅我完全係超開心同勁緊張,完全唔可以想像今日所發生嘅一切。正當我沉醉在浪漫嘅時候,突然出現一個好熟悉嘅背影,傻豪竟然出現了!!!!!!!!!!!

傻豪亦係回家途中,佢見到我地,就一臉傻氣走過泥問,

「你地係唔係番屋企呀?」

走開呀走開呀!我唔想見到你,平時問你借功課抄就唔見你,而家擺明玩野啦!!唔好阻住我地!!

雖然我略帶微笑,不斷用眼神叫他快些離開,不過傻豪仍然一臉傻氣的站在原地。三人對望無言,就喺依一個moment,小白終於開口,

「好啦!我唔送你喇,你可以同志豪走喇!」然後小白就頭也不回噤去人,得番我同傻豪兩個。

這個時候我恨不得跪在地上,拉著小白的腳,哭著大叫「唔好走呀!唔好走呀!我冇左你番唔到屋企嫁!!」

「走喇!好大雨呀!我重要趕住番屋企食飯嫁!」傻豪挖住鼻說。

望住傻豪個樣,我都唔知講咩好,百般滋味在心頭。唉!!!

就係噤,我就帶住無盡嘅失落,同傻豪兩條麻甩佬就好gay噤返屋企.........................

而依一次,係傻豪破壞我同小白好事嘅第一次......

to be continued

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...