2009年11月7日星期六

那不(只)是關於愛情 - 第0回最好的愛情?



好多人會問,到底怎樣的愛情,才是最好的愛情?

九把刀曾經說過,「愛情要兩個人都同意之下先會發生 但分手只需要單方面就可以

這不就正是愛情最有最有趣,好玩的地方嗎?」

所以我問始問自己,到底怎樣的愛情,才是最好玩的愛情?
我一直相信,最好玩的愛情應該是最浪漫的愛情。所以我好細個嘅時候,我對自己說,我一定一定要將最浪漫的給我另一半。

讓我們都擁有世上最好玩,專屬的愛情

喜歡文字的人

我喜歡文字

在我眼中,會寫東西的男仔往往俾人一種才華滿溢的感覺,所以我曾經有一段唔短的時間有寫日記嘅習慣(係嫁,我認我係扮型)。不過要型,就要型盡佢,所以我寫嘅點會係xanga,blogspot,yahoo blog果d(其實係因為我唔識打中文....)而我係真係用筆,一個字一個字寫在日記薄上。每一晚我會訓喺床上面,靠住床頭微弱的燈光,腳um um噤將果一日所有開心,唔開心寫曬出泥,一寫就已經四年。

我已經忘記了我幾時停止依個浪漫的習慣。直到有一晚,我唔覺意在書櫃上發現那些封左麈的日記,打開睇番,一幕幕的記憶一下止湧曬出來,先記得以前做嘅野係幾噤白痴,幾噤無聊.

而在字裡行間,我慢慢發現有一個名,一個平凡到不得了嘅名。由幾篇日記中出現一次,到後來每一篇都會出現。我才記起,有這麼的一個人在我身邊出現過,那是我第一個喜歡嘅人。

到現時為止,我只喜歡過兩個人。

或者我已經唔不能準確地記得那一個人的聲音,那一個人的樣子。

我只記得我們第一次約會,那一個人穿起的那件平凡紫色外衣。


不過就是那一件紫色外衣,令我羈絆了一生。



(嘩!好九把刀呀!)
to be continued

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...