2009年11月7日星期六

馬田亨純粹逗你歡喜的性知識衝動 第一回

同我比較熟的朋友,都知我有一個外號,就係叫咸亨。但係到底點解一個大好青年會有噤下流嘅花名?
我好記得由我中二、三開始,因為一個小小的誤會,而已經被人叫做淫亨,當中包括我多年來的班主任、兩個中史老師、經濟老師、體育老師、地理老師、中文老師、英文老師、宗教老師、會計老師......
又因為一個小小的誤會,而得到棍哥和七尺的美譽。雖然被人誤會,但我一直相信有一天,有一天他們會看到我善良又可愛的一面

但是直到中五那一年,我讀到魯迅的《孔乙己》,當中故事發生的地方竟然就是..........咸...咸亨酒店!?



好!好一個咸亨酒店,那一刻我終於明白到,原來魯迅先生早在多年前已經佈好個局玩我
我終於認命,與其已經被人認為係世上最咸濕果一個,倒不如我身體力行,不負眾人所托,真真正正去咸濕!

好,以上所有都係廢話,要入正題
因為好奇怪,最近有好多女仔朋友分享佢地經期時的種種問題,所以我決定今日要講下經期與夢遺
首先,讓我們好好了解甚麼是夢遺:

男子一般到了青春期以後便會有遺精現象,在現代社會,初次遺精的年齡從十一、二歲到十五、十六歲都是正常。遺精是男子性成熟的一個標誌,即所謂「精滿自溢」,是因精液積存過多而引起遺精,所以又稱為溢精,屬於生理現象。遺精大多發生在睡眠中,是一種無性活動的射精。


喺我性知識未萌芽之前,靠住學校果d鬼鬼祟祟嘅性教育,我一直都以為男仔有夢遺就好似女仔有月經噤,係永恆不變嘅定律,一件充分表演出男女平等,世界大同重要嘅一環。

不過好快我發現左,原來夢遺係絕對可以「避免」的。(至於點「避免」就唔好喺到討論喇),有d男仔甚至可以從來未試過夢遺,反而經期就唔可以。每一個女仔都要經歷auntie到的痛苦。
女仔可以好容易同佢d朋友,無論男女講:「喂,我M到呀!有冇M巾呀?」但係男仔從來唔會同佢朋友分享,試問你有冇男仔friend同你好開心講:「喂,我尋晚夢遺呀!我重自己洗左條底底添!」

同樣都係正常生理反應,但係男女處理係可以好唔同,到底點解呢?原因有兩個,第一,佢尋晚,甚至上個月,上半年都冇試過夢遺。另一個好重要嘅原因係因為男仔夢遺好多時俾人一個軟弱嘅表現。軟弱嘅表現?可能有人認為點會係軟弱嘅表現?反而剛剛相反,可以證明自己重係workable。我都諗唔到個原因,所以我訪問了思想仍然停左喺上個世代,超級大男人嘅Juno,J先生.根據佢嘅解釋,夢遺令人有弱雞的感覺,一切都係因為uncontrolable,男人喜歡一切盡在掌中,而夢遺係男人不能控制的事情,所以夢遺俾人一個軟弱的感覺.說起來,可圈可點,但亦不無道理。(雖本人不太接受到)

經期中的女仔係可以係好可怕,反而夢遺中的男仔相反變得特別可愛。可怕係因為那些突如其來的脾氣,而又無法對抗的情緒改變。

可愛係因為果種幻得幻失,相信每一個夢遺後的男人都有像花像霧又動雨的感覺。

為左有更深一步探討,我單方案請左成日因為M痛而放飛機嘅A小姐做左一個研究,以下一篇文章是節錄自她面書,我將當中的一些文字稍作更改,將文中的 M痛變做夢遺-----

今日特登要左一日假,打算去睇4千金一起身個胃加肚都唔太舒服...因為夢遺痛到我冇太為意不過一日前(即係岩岩飲完個日)返工個胃都麻麻沖完涼諗住會好D啦,可以去食飯跟住出去,但唔得左夢遺痛得好緊要頭都冇吹就亂訓左上床仲要係著住要去街既衫一邊好似要生仔咁大叫"媽咪呀,比藥我呀"結果我今日邊度都冇去到只係向床上典, 痛到開始冇力開口嗌為止初期我仲有力可以衝去廁所到之後我只係有力半訓住捧住個膠袋嘔D 黃膽水出黎....我真係好耐都未試過咁慘喇,仲要係唔知因為夢遺到定係腸胃炎定係兩樣加埋一齊


以上記錄A小姐因為m痛而放飛機的經過。好有違和感,完全唔合理,唔make sense。所以我地明白地經期同夢遺的絕對唔可以相提並論,經期可以維持幾日,但係夢遺只係幾秒.經期係痛苦,而夢遺係反而可以得到快感。

因為我唔係女仔,所以我唔明白女仔有幾辛苦,所以因為M到俾人放飛機係可以接受。而用夢遺作為原因反而係唔得。所以,我仍然要忍受因為我朋友經期到而放飛機,唉......

最後,各位因為夢遺而有煩惱的男仔,可以參考下以下文章解決苦惱,祝你地可以早登極樂,善哉善哉
http://big5.jiexieyin.org/show.aspx?id=946&cid=44 - 防治夢遺的方法


下一次探討嘅題目會同我有密切關係 -「腳毛長,性慾強?」
點解腳毛長就等如性慾強?
我頭髮都很長,噤我性慾係唔係都好強?
腳毛長,性慾強點解會同人類進化有密切關係?
下一次馬田亨純粹逗你歡喜的性知識衝動會同你打開腳毛嘅秘密!!


呀,因為要做fyp,胡思亂想先諗到依篇低能野,希望大家可以俾多d無聊能量我,好讓我早登極樂,我就泥傻ga la!!!!

2 則留言:

naruto 說...

原來你早前D作品咁爆。。。

unknown 說...

火影大哥:
再爆d都有......不過已經成過去喇....新blog新開始....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...