2010年5月14日星期五

復活!!!


早兩日因為一D問題而封blog,其實我冇咩野,多謝大家關心。

話噤快,我嘅大學生活已經只得返兩個星期的時間,回想起入大學之前,曾經聽人講過大學必做五件事 -過3,上莊,住hall,走堂,拍拖,到底我做過幾多呢?

1) 過3

我嘅成績真係好普通,不過好好彩(?),噤多個學期之中,GPA都曾經試過過3…..

2) 住hall

Year 2時,曾經住過半個學期,回想起,同陌生人一齊訓係真係好奇怪,重記得第一晚同室友訓喺床傾心事,個感覺真係好難忘。雖然我個室友間唔中趕我出房,每朝要我叫佢起身,不過我永遠都唔會忘記依個短暫又美好的日子。

3) 上莊

依個我諗好多人唔知,其實我真係上過莊。在Year 1的時候,我上過一支毒男莊,記得當時朋友J和朋友K由於不夠人上莊,臨時拉了我和兩個同學湊人數,結果我不明不白的上了莊。上左之後先發現成支莊毒到不能,完全不能溝通。最後潛水收場。

4) 走堂

走堂點都有走過,不過我係好學生,除左果d關於sound嘅course之外,我其他都唔太嚴重嘅.....

好快就要畢業,真係好唔捨得..............

6 則留言:

naruto 說...

咩野係上莊?

點解無寫5?

kateyip 說...

上莊係咪入d咩咩society乜乜committee 呀 ?
shu )))))))))))(細細聲講) 大叔 , 亨亨無講咪即係交白卷囉~~~

kateyip 說...

復活就好啦~ 幾驚無得睇"那不只是關於愛情" 呀 !!

匿名 說...

5 係咪多嘢到要用一篇blog去講呢??

Alex

unknown 說...

火影大哥:
上莊同搞學會,做幹事差唔多

Kate:
真係醒目,"那不只是關於愛情"好快有
不過我諗可能要開個新charpter

alan:
wowowo,你又知,下一篇真係講5!
請期待!

naruto 說...

人地明明係Alex,你覆佢就Alan?有古惑

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...