2009年11月19日星期四

那不(只)是關於愛情 - 第3回


當星球大戰遇上我們

要甚麼先要可以證明自己喜歡上一個人?

a)對依個人日想夜想,任何時候都想見到佢


b)當依個人開心嘅時候,你會不自覺噤開心,,但佢唔開心,你又會無啦啦唔開心


c)當你聽到ICQ「喔噢」時,你會用9秒9嘅速度去檢查是不是那一個人online


d)你會用盡一切方法約佢,而你明知個藉口係完全唔make sense


好!我發現我已經中曬以上所有病徵,好明顯,我已經患上戀愛依一種絕症喇!!!

終於,喺我人生第18年,我終於要跌入情網喇!

自從上次落雨事件之後,我同小白嘅關係比以前更進一步,MSN上面成日會講好多無聊野,我又會借故問下佢功課噤。

而為左可以同小白可以有更一步嘅接觸,我決定鼓起勇氣去約佢。
由細睇TVB劇集大嘅我,領悟到第一次約女仔出街就一定係睇戲,重要係9點半。所以我就襯早會嘅時候,靜雞雞噤問小白睇唔睇戲,你知啦,我平時講野都成日依依哦哦噤,今次更加係約我第一個鍾意嘅人出街,我基本上係講唔到一句完整句子,正當我覺得小白會拒絕我嘅時候,佢竟然好快噤就答應左!(亦因為噤,我之後果一個星期嘅日記開心到日日都提住依件事)

好喇,約左睇戲,第二個問題就係睇咩戲好呢?愛情戲好似太刻意,卡通片又好似太幼稚,恐怖片我驚我重驚過佢.到左最後,我竟然......竟然決定買飛睇星....星球大戰前傳第三集。(咩喎,星球大戰都可以好浪漫)



終於到左睇戲果一日,始終係第一次正式約小白出街,我好刻意去打扮,著得比平時醒目1000倍.我重比原定時間早左30分鐘到場,目的緊係要比一個好印象小白啦.等呀等,等呀等,到左開場前5分鐘左右,小白終於出現,而果個情況就好似TVB劇集噤,

小白:「對唔住呀,等左好耐?」

我:「唔係啦,我都係啱啱到之麻。」

小白:「(笑了一笑)好啦,我地入去喇。」

當然啦,有唔多唔少會係我自己幻想出泥嘅片段,不過我真係不得不佩服TVB嘅編劇,原來10對男女有超過一半以上嘅對話都係噤無趣,噤公式。小白果一日著住一件很簡單的紫色外套,我已經完全唔記得左件衫嘅CUTTING,上面有圖案,不過果一種淡淡的紫色就在我腦海中揮之不去......

當小白到埋之後,我地一行十幾人就魚貫入場。

等等先,一行十幾人?

唔......唔.....其..實......其實係因為我太無膽,所以就利用我班會主席嘅身份,借班會活動名義去約小白.果一次活動,差唔多有半班人出席。我知你可能會話我無膽,不過對於第一次約我鍾意嘅人出街,我已經豁左出去嫁喇。

哈哈,而且雖然話就話係班會活動。不過唔好唔記得我係班會主席,所有戲飛全部都喺我手上,我要邊個同我坐就邊個同我坐!!!!!!嘩哈哈!!!而小白當然被我安排坐喺我側邊啦!不過,正當我滿腦子幻想我同小白一齊好浪漫噤睇戲嘅時候,傻豪又再出現了!

「喂,你同邊個坐?」傻豪問。

「我唔知呀,是旦啦。」我答。

此時,傻豪嘴角露出狡猾的笑容,我亦即時知道佢又想破壞我同小白。

「噤你不如同我......」

「依張係你張飛!你快d入去啦!」我隨手把手中的其中一張飛交給他,打發他走。

睇著傻豪同其他同學嘅背影,我突然有一刻罪惡感,我就好似出賣曬佢地噤。

不過冇法啦,為左小白,對唔住呀各位!

Star war故之然好睇,不過睇住Star war嘅小白更加好睇.依一次係我第一次噤近望住小白,從電影的燈光可以清楚看見小白的輪廓,那是我看過最漂亮的臉。我偷偷的看著,生怕小白突然回過頭發現了我的存在。

我就是這樣坐在你的身邊

悄悄的看著你的臉



這一次,就成為我們的第一次,最美麗的第一次。



由那一分鐘開始,我告訴自己,我要將世上最浪漫的全都交給小白。

to be continued......









下回預告,小白不再理我?!?!?!

第三者出現!?!?!?!?!?

1 則留言:

uu 說...

請你容許我改一改
那是我看過最漂亮的臉。我偷偷的看著,生怕他突然醒過來發現了我的存在。

我就是這樣坐在睡著的你的面前

悄悄的看著你的臉

P.S. 另一獨立事件, 再一次證明左我磁場之厲害
不過...我...都好高興有呢個磁場既(但係忽然好想知ay係咪都同我share 呢個稱號)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...