2022年6月7日星期二

關於Q仔

關於Q仔 2008 -2022 6.6. Q仔2008出世,算係第4隻加入我哋屋企嘅貓,由於眼細細加上眼皮下垂,睇落去天生一副「慘情樣」,所以Q仔又俾人叫「陰公」、「慘慘貓」 、「慘豬」 

至於Q仔性格方面,由於是孻仔的關係,除咗體型係咁多隻貓貓最細粒之外,性格亦都係最鍾意蝦蝦霸霸,成日蝦大家姐喜兒,最鍾意跳嚟跳去,明符其實嘅百厭星。 當初接Q仔返屋企嘅時候,幾個月後就發現佢唔係好去到小便,我就漏夜帶佢去太子睇醫生,好記得當時醫生擔心佢天生尿道有問題,曾經建議我人道毁滅而家諗番起都好嬲) ,結果我就一個坐咗喺診所門口到一個人喊到死死下,最後同屋企人傾完,決定帶Q仔番屋企,而依一番,就係我哋同Qo仔14年嘅故事開始…… 

 Q仔最得意嘅地方,就係佢好鍾意喺我房門嘅衣櫃裝下裝下,當你叫佢先會斯斯然行去你身邊;而佢最鐘意就係大字型訓喺廳個地下,當你叫佢,佢條尾就會fing下fing下,hea住咁俾你知道佢聽到㗎;另一樣佢好鍾意嘅,就係貓草,只要俾少少佢聞一聞,佢就會好似初號機咁暴走,生人勿近。 

 就係咁,Q仔就同我哋生活咗14年咁耐,早幾個月開始,Q仔體重下降,感覺上一下了老了很多,行動亦不如以前,由以往唔鍾意食零食到日日lun住要食。早二天,Q仔不吃不喝,亦只會趴喺地下,今天出門上班時,我跟他說, 「等我一等,我好快就返!」 結果來不及回家,正當母親準備出門時,Q仔就開始唞大氣,不久就離開了,我知道,他一定是很怕寂寞,很怕自已一個離開,所以當知道屋企好快無人時,他就決定畢業了。 

 Q仔,對不起,哥哥沒有遵守諾言陪你走最後一程,但係我好想你知道,我好愛你,愛你的好,愛你的頑皮,愛你的所有 自前年喜兒走咗,到上年年頭ET和矇豬先後到彩虹橋之外,Q仔亦終於要喺藍星畢業,要到彩虹橋搵朋友。雖然明知會有依一日,但係每一次嘅離別,我個心裡面少咁忽肉 

 即使我唔再俾你煩住日日要食零食;唔使每次沖完涼都擔心開門撞到你,然後又手忙腳亂咁捉你出廁所,但,我會寂寞,然後想念這一切 

 The world that I knew... has disappeared. 

 如果有來世的話,我多麼多麼我的想再跟你們一起生活 等多我一陣,我們,那邊見 我愛你們

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...