2010年7月13日星期二

坦白

沒想過,坦白是破壞一切的源頭

雖然沒有刻意去做些什麼
可是我一直當你是我的好朋友
實實在在的好朋友

可能是我過份樂觀的想法
想你必定能明白我

(明白是一回事,接受又是另一回事)

你知道嗎?
我沒有想像中那麼強
沒有其他人能勇敢作戰的勇氣

我只是一個很平凡的人
只是擁有一個心臟的人
如果你想我們的友誼就此完結的話
好的,就這樣好了

或者我天生就要成為一個騙子
虛構著世上最出色的謊言

不甘心
可是不可能



for a special friend
if you don't want me to be near
i can always be so helpful
if you don't want us to be friends
i can always pretend to be joyful

and if you just can't remember
when we last time talked
i can tell you
it's long ago
when it last time snowed

anytime
anywhere
you can leave anyway
i won't mind
i won't cry
you can leave anytime

3 則留言:

匿名 說...

也許你的朋友只是需要多一點時間

naruto 說...

變左問題少年

J 說...

I think your friend will finally accept you. If he don't understand, you still have many understanding friends, right? You will overcome, add oil!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...