2010年7月17日星期六

我認我咸濕 3

我認我咸濕2

早幾日食lunch時,食食下飯突然發現.....


又係咸亨,連樽腐乳都要話我咸濕....

點解!?!?!?!?!?!

6 則留言:

匿名 說...

呢個世界, 有d野係整定...

naruto 說...

你個乳又紅又腐呀?你有病呀?

unknown 說...

匿名先生:
你幾時先會開個ACC呢?

火影大哥:
好惡毒呀你

naruto 說...

多謝~

匿名 說...

我有acc...係唔留得名姐馬田兄....T_T

kateyip 說...

呢個名夠响呀 ~~ XDXDXD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...