2010年3月11日星期四

我認我咸濕 2

以前聽過一個故事.....

一日,蘇東坡與佛印對面而坐,佛印問蘇東坡,

「你看我像什麼?」

蘇東坡對佛印端詳仔細,說:「我看你像一堆大便。」

之後,蘇東坡反問佛印:「那你看我像什麼?」

佛印笑笑,說:「我看你像個佛!」

蘇東坡很開心,覺得佛印是個傻子。回府後,高興地說給小妹聽,小妹笑笑說:

「哥哥,你輸了!」

蘇東坡感到很奇怪,就問小妹。蘇小妹說:「心中有佛便是佛!」

就是一句話,蘇東坡終於明白為什麼他輸了。

聽完個故事,唔明白當中的意義?


第一眼見到,我心中出現的那兩個字,令我沒有辦法承認我不咸濕.....

心中咸濕,睇咩都係咸濕....

                                                                                                                                    

「我發覺我而家好型!」我笑笑的說。

這是我第一次知道K是有吸煙的習慣。

我和K在又一城外站著,陽光有點猛,我們都躲在大柱的陰影下。

事實上,我從不覺得吸煙是一件有型的事,不過平時見又一城外站滿了人,現在當成為他們一份子的時候,竟然有一種「型」感覺。

K吸一吸手中的煙,說,

「不如我地試下拍拖?」

我背著K,笑著卻沒有說過一句話。


14 則留言:

浪子m: 說...

枝野腥腥地

卡臣 說...

咁第二個故事有無下文唧?

naruto 說...

你就睇乜都咸濕

我就睇乜都係屎

贈你嘅。。。吸煙有幾型?大便多幾成

unknown 說...

浪子:
我抱住冒險精神打開盒,入面竟然係....................................................一枝usb

卡臣大哥:
我冇理到佢,只係話佢諗多左

火影大哥:
點解成日要諗屎呀?
我都吸煙一D都唔型嫁

naruto 說...

我都唔知點解喎,乜都可以聯想去架

San 說...

所以是"可以" 的意思嗎?

unknown 說...

San:
你指表白?
係...不行的意思

Unknown 說...

大佬,, 我又係A佢又係A,,
人地會誤會,,
我係non-smoker呀大哥大!!

unknown 說...

A先生:
得喇得喇,改一改佢~

kateyip 說...

你洗唔洗個個月都一次, 有人向你表白, 好似 M 到咁呀 ??
真係想揼你呀 !!!
揼!揼!揼!揼!揼!揼!

unknown 說...

kate:
哈,一期期嫁,係依期多D
不過今次依個特別D

uuhoi 說...

令我想起多年前~周星星戲入面既台詞
[揼揼揼揼揼!!]
[下!?]
[靚到揼一聲呀!]
WAHAHAHA

unknown 說...

u:
嘩,你個gag我完全唔明

uu 說...

我個個唔係GAG 黎架...只係經典既lines
就好似唐伯虎點秋香個個對聯咁....
你唔係有止過周星星文化既堂咩?
個套好似係9品芝麻官
唔係我仲熟電影過你呀化~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...