2010年3月10日星期三

曾經有人說過,「世界上沒有忙這回事,只有priority之分。」

我發現我現在的priority是工作工作和工作,推卻了很多重要的約會,錯過了很多想見的好朋友。

每晚工作到三四點,然後七點起床工作,工作和工作。

滿腦子都是MOV、AVI、MOV、AVI、MOV和AVI。

後悔最初沒有用mac機而走去用Premiere,每天花時間indexing、data tranfer、export、import、hang機、upload、download和轉format的時間比我睡的時間還要多。

慶幸自己由小到大都訓練自己快速食法,讓自己5分鐘完成自己的早餐,午餐,10分鐘完成自己的晚餐,還好,喝少點水去就能減少去廁所的次數。

省來的時間又是去做indexing、data tranfer、export、import、hang機、upload、download和轉format。

自己一個工作是他媽的悶。有時悶起來,便走出去喝汽水,安慰自己;找一些其實不太熟人的人寒暄;走到嫦姐面前叫一聲honey。

做得天昏地暗時,突然很想出crew,原來這一年我沒有出過任何crew,連學校好兄弟的crew也沒有出過。我只態遠遠的講一句加油!

你們的priority我應該放在更加前。

工作是為了生活,生活不是為了工作。

兄弟們,再給我多一點時間,你要知道,沒有我的crew,你們一定會很寂寞的。哈。


p.s.:每天依然堅持寫blog,希望自己不要被工作所淹沒。

                                                                                                       

AY︰ 喂,你記唔記得我地聖誕返左幾多節工?

我︰ 2節

AY︰ 你肯唔肯定嫁?

我︰ (醒目mode) Pretty Sure!!

AY︰ 都係唔好喇,我自己check一次,如果唔係錯左,你就會屈係阿Pretty佢sure而唔係你sure.....

我︰^*&!^#*(^!(*@#%^!$%)#^!@#)!^@#!%

希望大家明白依個gag....

7 則留言:

Ogake 說...

你個爛gag我要睇2次先至明~
工作忙連自己生活都奉獻埋, 個人會好快dry~
快D安排朋友聚會啦!

naruto 說...

瞓得太少啦,快D諗諗計

爛 铜 說...

im not sure , but , i like Pretty for sure .

unknown 說...

Ogake:
我都知係難明d,我會俾心機發掘多d好野
不過呢,其實我應該見過你,都幾年前喇~
你應該唔知我係邊個喇~!~!

火影大哥:
我真係要好好諗下...
不過泥緊果一個星期都唔會有教好訓~

爛 铜:
歡迎光臨!!

kateyip 說...

忙到食飯都要極速, 但都寫 blog, 誓死效忠自己! 你好型呀 !
仲識講笑話, 唔算好 dry 啫~

unknown 說...

Kate:
我唔dry 嫁,我一free到自己唔得嘅時候,我就會去飲可樂。正!!

不是AY 說...

個GAG好好呀! =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...