2010年3月17日星期三

友情值千金

男子漢講得出就要做得到,尤其是對著重要的人。

講左噤耐,終於有機會出crew。過去嘅星期日,我抱住交唔切freelance嘅危機(最後真係交唔到......)同推左份超高薪兼職,幫小林出crew。小林,依個友情真係值「千金」嫁!

Call time係10點,地點係西鐡站兆康站。作為一個九龍仔,喺我心裡面,去兆康等新界地區(我之前完全唔知兆康係喺邊),真係同返大陸一樣噤遠。當我9點10分去到美孚站準備轉車時,突然收到Step的電話,

「喂,XX亨,你重有幾耐到?」Step是個長期精神緊張的人,她說話時是超級的緊張。

「我諗2個字到啦!差幾個站就到。」我望一望地鐡的路線圖。

「等陣先,你而家去到邊?」

「美孚囉!」

「呀!!!!!!!!!!!!!!美孚去兆康要半個鐘嫁!」



我一直以為,西鐡同港鐡係差唔多,港鐡一個站只需2分鐘,西鐡一個站係要一個字。

好的,我第一次出crew又遲到喇!!

不過唔緊要,經一事,長一知,下次會醒目D。

依排周圍都好潮濕,但係我估唔到兆康比飛鵝山更加濕,天花同牆濕到好似用水喉射完噤。
(你睇下,真係濕到呢)

女主角係樣靚身材重正嘅Alice,原來佢同我都係機迷,九把刀迷同漫畫迷,嘩,正呀。男主角係唔知點解,每次拍親小林片都要露點嘅假髮,而且佢做親都係D賤男人角色。


我地一拍就拍左12個鐘,由朝早10點拍到夜晚10點,最後可以拍左差唔多90個shot!!!成條crew得我,小林同step,我就負責打燈。由於前一晚4點先訓再加上早起身,搞到我拍攝果時不斷釣魚,拎住kino flo都可以訓得著。


出完crew,飲返杯品香朱古力最正!


好!大家要搵人出crew記得叫我!
我要成為CM食得最多慶功宴嘅一個,哇哈哈!!

6 則留言:

naruto 說...

拍乜呢?

4仔呀?

unknown 說...

火影大哥:
可以拍的話我都想拍....

kateyip 說...

一路睇,一路覺得咸亨有情有義...
睇到最尾.............................





原來為慶功宴, XDXDXD
正 ! 我中意呀!!!!

unknown 說...

火影大哥:
唔記得答你,係人地畢業功課

kate:
我當然唔止為果個慶功宴啦~~
我絕對係有情有義

naruto 說...

算你啦,睇完第一個reply,見無答我。。。

ps:想拍4仔,做演員定打燈先?呵呵

unknown 說...

火影大哥:
拍到嘅,我做咩都得!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...