2010年3月6日星期六

基佬朋友

A先生係我最好嘅基佬朋友,為人非常mean,每一次見面都要將我踩到盡一盡先肯收手。不過俗語話齋,一個願打,一個願捱,我地兩個完全唔同性格嘅人竟然可以成為好朋友,絕對可以納入七不思議故事,有機會一定要同大家分享一下。

有一日A先生約我食飯,食食下佢講,

A先生 ︰「其實我唔介意同D女仔朋友我係基嘅。」

我 ︰「噤男仔呢?」

A先生 ︰「唔,噤要睇下佢係唔係靚仔啦,係嘅話,我幾大都認啦,一個唔覺意佢都係,到時就正喇!」

我︰「係?(扮傻)哈,噤我而家問你,其實你係唔係基嫁?」

依個時候,A先生抱住我見過佢最堅定的眼神,說︰

「吓?我一定唔係啦,我直嫁,我好憎基佬,千祈唔好行近我.........(下刪5百字)」

我︰「!$^$@*#(!%(!%(%!%^%!!$#$@!)&(*」


2 則留言:

naruto 說...

自己攞嚟,鬥轉數輸哂啦

unknown 說...

唉.........我知道......
係我自己多口,亦因為噤我係成日俾佢食住,唉..............

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...