2010年3月4日星期四

365日後

馬仔:
          原來我地已經有365日沒有說過話,一年轉眼就過去,不過無論如何,我都要鬧你一句 - 低能仔! 你依個超級無敵低能仔!別怪我,我知道,如果我唔好好鬧你,總覺得差點什麼似的,哈。

         你喺那面的生活點呀?你重係唔係噤鍾意講粗口呀?你知唔知道,喺你離開嘅一年,發生左好多好多野,不過你放心啦,小林同step仍然在一起,雖然他們之間發生了很多事,不過有我依個無敵愛情顧問,佢地邊有噤容易分開? 哈!另一方面,Juno和Heidi分手了,不過很快地,他們又再復合了,依個連我都真係估唔到。而我,終於喺十月的一個晚上,作出了人生第二次表白,而最終我諗你都估到,失敗了.......T.T

        成績方面,Patrick在art of editing給了我一個完美的C+,不過好好彩,我拚命去寫的Script writing 2和reading literature得到了意外的A-,證明我technical上真係要花多好多功夫。暑假的時候,我地幾個話要拍一段關於馬仔你嘅片,最後只得返小林一個拍。我心裡面一直很內疚,最後,我在12月借directing的機會,終於拍了 ' 今天,宇宙由我來搞亂' ,一部關於你,關於我自己的故事,哈,個名係唔係好型呢?雖然最後出來的成績不是太理想,不過我至少遵守了我的承諾,我知道,我永遠都唔會後悔。有些事,永遠都不能放低。

        過去依一年,最最最最最令人估唔到就係,你以前最唔鍾意嘅Wyman,我而家竟然同佢成為好好朋友。不過我想同你講,個衰仔依一年唔同左好多,雖然佢重係好似前噤鍾意吹水,但係有一日佢俾Patrick點醒左,佢重成日借好多哲學書俾我,我每一次都無睇,但又扮到好感動的還給他。XD

       家中幾隻貓都過得好好,而且隻隻都比以前肥了很多,我知道你一定會鬧我,然後拿出你的相機不斷同佢地影相,重有呀,到現時為止,你係唯一一個人,可以認得我所有貓嘅名。龍哥,嫦姐和Deacon他們都過得好好,特別係龍哥,佢最近重學人開左facebook 呀!你說我離型男之道有一大段距離,不過我依一年向前走了一大步,我相信目標好快達到嫁!!(Juno就難講d喇......XD)

       前幾天在街上走著的時候,突然想起,我從來沒有抱過你,你噤大份,我諗抱住你一定好舒服,很想再見到你。有很多時候,我腦中會突然想起你,見到有人同你好似嘅時候,都會不起然叫你的名子,有很多時候,眼睛突然會不自覺地變得水汪汪。有好幾次發現你在MSN online,我知道那一定是你的妹妹,但我都不其然的跟你說聲hi,我天真到幻想你會回應我,告訴我你在那個世界發生的事,好為我的劇本加點新故事。馬仔,你知道嗎?我好怕好怕有一日,你會喺我記憶中消失,包括你所有小動作,說話,我們發生過的事,甚至你的樣子,我很怕,會再一次的失去你。

       那一天之後,我寫了3封信給你,理所當然地沒有收到你回信。到了一年後的今天,我再一次寫信給你,在落筆之前,我問自己,為什麼要寫這封信,是為了自己,為了你,還是其他人?這個答案我可能一輩子也不會知道,但我只是很想寫,很想同你分享生命裡面的一切一切。我仍然‧很想念你

願你在那個世界,得到你一直追尋的幸福。

你口中所說的淫亨上
寫於2010年3月4日


6 則留言:

naruto 說...

繼續寫信啦,佢一定收到嘅

unknown 說...

火影大哥:
我會的,謝謝你。

kateyip 說...

我巧簡洞啊! Blog 主繼續吧,好讓我看了也相信世上有細膩的友情, 雖然我從未遇過. 同時也替馬仔高興, 因為他來到世上走過的這一趟, 已經贏了一份無價寶, 如果有下一世, 必會重遇...
另外, 希望Blog主快 d 繼續寫"那不只是關於愛情" , 我等了很久了...:(

unknown 說...

多謝你Kate,你係我新blog第一個fan,不過我最近比較忙,冇時間寫長篇小小嘅文(連小學雞遊澳門下都未寫好),可能要遲小小先寫,不過後面係超級精彩的說,下回,我拖了小白的手!!!!!!!!

kateyip 說...

嘻嘻~~我留過4~5次言啦! 你終於都回我啦~~ 巧開心呀~
好啦,我就靜靜地等你啦!
你寫既故事, 好有戲味呀, 就好似睇緊一套溫馨小品既感覺.
你個blog 所有文章我都睇晒lu~..嘻!

unknown 說...

哈,好好好多謝你支持,我之前其實有覆你嫁,不過你睇唔到渣~~XDXD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...