2010年3月7日星期日

我認我咸濕

今日當我喺學校剪片剪到天昏地暗嘅時候,突然收到愛莉的sms,我就一手渣住個mouse,一手拎住電話好快睇個message,sms寫,

「無線又做愛........」

睇完依句我真係呆左一呆,諗緊依個sms嘅意思。

1)無線播錯咸片,頂,我錯過左,但係點解係「又」呢,唔通之前試過?

2)其實係打錯左,應該「無錢又做愛」,唔,雖然我無錢,但我最近....真......真係.....無......無.......咩喎

3)無線做愛,wireless sex

睇清楚d,原來成句係「無線又做愛回家,上個星期又話一定會睇」。

好,我認我心邪。又係我咸濕嘅錯......


3 則留言:

卡臣 說...

無錢都有做愛的權利啩

naruto 說...

重組句子

上個星期又話一定會做愛,回家又睇無線

unknown 說...

卡臣大哥:
或者佢知道我無另一半,要解決就要用錢.....

火影大哥:
噤都俾你諗到,勁野wo~~XDXD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...