2010年3月28日星期日

遇上第三個傻仔

T先生是我一個重要的朋友,不過已經很久沒有聯絡。早幾天T先生突然MSN約我星期五去飲野,由於當時做緊野,再加上神智未清,所以沒有細想便答應了。

在我超級低能落伍的思想底下,我以為飲野等如去cafe飲下咖啡,傾下少男心事,到左第二日,我先諗起,T先生嘅飲野其實係指去酒吧飲酒。

好喇,大獲喇,因為我係一個完全唔飲酒嘅人。由細到大,我除左打邊爐會食下醉雞湯底之外,其本上滴酒不沾,噤大個仔入口嘅啤酒少過半罐。原因唔係我自鳴清高亦唔係因為對酒有敏感,而係因為酒實在太‧難‧飲。俾我飲,我不如飲可樂好過。

亦因為噤嘅原因,除左兩次因為拍野而入過酒吧之外,我未試過去酒吧。

不過難得T先生約我,而且噤大個,係時候出去見下大場面,所以我展開了第一次落bar之旅。到見面先知,T先生帶我去嘅係,聽就聽過一萬次,但完全唔知喺邊嘅「傳說中酒吧」!!!嘩!!!

(在中環站見到的廣告,諗住post上facebook同人分享下,點知又俾A先生抽水)

去蘭桂枋撞正Rubgy seven啱啱完,成條街都係鬼佬,個個人都情緒高漲,突然好懷念以前喺大球場賣熱狗,任飲任食嘅日子......

(人山人海)

第一次去的確有d緊張,第一次出泥行,我先知道我係一個不折不扣的大鄉里

首先酒吧門口有個印度伯伯,我好熱心同佢講英文,點知講講下,佢突然講左句,「唔使喇。」,原來佢係識中文。第二,俾完入場費之後,有人叫我伸隻手出泥,我以為佢想幫我打咩針,原來佢係喺我手上打左個印,印完之後我起勢噤搵個印去左邊,先發現佢係夜光印,好一個大鄉里。第三,出門口遇到幾個警察,今次唔止查身份證,重要被搜身,係全身果隻,我同其他朋友唔知點反應,只係識得笑,哈。

(看不見的夜光印)

原本只係諗住飲橙汁嘅我,經好友介紹之下,點了Poker orange(個字係唔係噤串?),一飲之後真係大獲,個頭已經開始有d痛,行路已經浮下浮下,頂,唔通我嘅酒量真係差到噤!?

不過最驚人嘅發現係,原來酒吧嘅人特別豪放。原本諗住去廁所,被我發現男廁係冇關門,依個唔緊要,最重要係男廁尿桶嘅設計係非常開放,簡單d講,每一個喺男廁門口經過嘅人,都可以清楚見到去如廁男人的小弟弟側面(除非佢好短),女廁重要喺旁邊.......

以前成日會諗,點解d人噤鍾意去bar,今次一去,我開始明白,原來落bar真係幾好玩,而且重有Transformer 2睇!正!

好的,又是一個好好的經歷。
                                                                          

遇上人生中第三個傻仔,下一步,應該怎樣做?

7 則留言:

kateyip 說...

e ! 第一個同第二個儍仔, 你寫咗响冰度呀?
你呢間 bar 又真係幾特別, 我都要去見識下個男厠先~~~
你平時少飲酒, 酒量會越黎越少, 所以好易醉架~
有錢既咪平日買 d 紅酒番屋企飲,練大個量囉~ 哈!!
無錢就...人窮志短!

uu 說...

冇錢就黎我屋企一齊飲酒啦, 哈哈哈~^^

算吧啦, 亨亨都係唔飲酒既最似佢, =P
雖然佢外形唔似, 佢心態都未必係=P
不過佢仲有最後一絲既純潔架!

卡臣 說...

張國榮: 願你疑慮盡清,奉獻出 第一次

naruto 說...

傳說中酒吧。。。即係邊樹?

unknown 說...

kate:
想見識個男廁,估唔到kate你都好咸濕wo~
第一個傻仔已然寫左落,'這不(只)是關於愛情'到喇~wahahaha

uu:
我都唔飲,不如飲可樂啦~~
我最後一絲既純潔,都比你多XP

卡臣大哥:
去之前真係驚ga~~
不過去完又好開心wo~

火影大哥:
話明傳說中的酒吧,當然唔會噤容易俾人發現啦~
成日都喺網上聽過,喺我心中係一個完全未知的大陸

kateyip 說...

啋~~啋~~啋~~
我呢 d 叫求知慾, 唔係咸濕呀! 層次高好多架! haha~~~~~

uu 說...

KATE, 唔好唔記得亨向[我認我咸濕2]講過D咩~XXXXDDDD
佢眼中咩都係咁架喇

亨: 你咪玩啦^^"一絲"已經比多你
我有既係一堆

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...