2010年3月26日星期五

窮學生 富學生

事先聲明,雖然我有好多part time同freelance,但我仍然是個不折不扣的窮學生。

如果你係好有錢,我諗你唔會明白我依一篇日記。

因為要畢業的關係,這一個學期,我要讀一個好有文藝氣息的英文班 - 莎士比亞。

雖然對莎叔唔係好反感,不過每一次睇莎叔作品都覺得佢好長氣,而且那些英文真係睇到我叫救命,上堂時釣魚多過聽書。

不過讀讀下先知,原來選依個course嘅同學可以免費去Hong Kong Arts Festival睇The Tempest,重要係靚位,即時覺得成件事爽曬,好似突然「升呢」做個文藝青年,上堂悶d都唔緊要。



今日上堂有同學問星期日幾點集合,個鬼佬professor就超興奮噤答,

(所下內容經馬田亨中文翻譯)

「這是一個好問題,我相信好多同學都唔知道點去演藝學院,所以我地會一齊食飯,一齊去。」鬼佬professor仍然好興奮噤講。

「嘩,又有戲睇,又有飯食,正!!」身旁的輝即時勁開心講。

「應該唔會請我地食掛?」我笑笑口回應。

雖然我都好想有人請我食飯,不過我嘅理智話俾我知係冇可能。

鬼佬professor再次開口,

「我地一齊食飯,大約係$250一個人.....」

oh my god!!!!!!!$250一個人?????

我同阿輝聽到都嚇左一嚇,估唔到有得免費睇話劇,換泥嘅代價係要食貴野。

作為一個窮學生,$250足夠我食足差唔多一個星期,我懷疑間餐廳係個鬼佬professor開,目的係為左抽我地commission,同時間,又開始擔心唔去食飯會呂會fail左個course。

「不過我知$250對同學泥講係好貴,我地會食平D,大約150左右啦!」鬼佬professor再說。

雖然我覺得$150都可以接受,不過仍然貴左D,尤其係同一班完全唔識嘅同學一齊。

我身邊大部份同學(唔識的)都顯得超興奮,當鬼佬professor問大家食印度菜,泰國菜定馬來西亞菜時,我見到佢地真係好熱切地討論,依個時候,喺我眼中,好似見到一班著住西裝,飲住紅酒嘅上流人士喺到開緊party,談笑風生,無論係$250定$150,對佢地泥講,根本唔算係咩。

果一刻,我同阿輝對望,開始明白中產家庭同草根家庭嘅分別。

阿輝,星期日,麥當當見!

9 則留言:

卡臣 說...

朱門酒肉臭...
難料他朝是你飲紅酒

Unknown 說...

250蚊食個lunch仲要揀cuisine style!?
佢知唔知250蚊可以食個2-3個slight lunch buffet / 一個lunch buffet!?
不過好食嘅 250蚊唔係問題,, 至怕你個傾慕沙翁PROFESSOR帶左你去黑店...

kateyip 說...

我絕對體會到呢個貧富既分別,...
就因為你都體會到, 所以你跟將來既你會有分別, 明未 ?
施永青講過"千金難買少年窮", 呢 d 係好難得既經歷, 亦豐富左你既人生(雖然唔係咁好受)!

naruto 說...

比著我,戲都唔睇lu

uu 說...

令我諗起一個故事
曾經我試過同幾個好熟既人加幾個唔熟既人遊尖沙咀
大家都有共識, 我地熟個幾個一係就窮苦學生, 一係就待業人士
唔熟個幾位又比較有錢, 佢地一開始都話, 一係就PIXXAHUT, 一係就1 sushi(半價), 但係行下行下
無端端行左去尖東
正當我同朋友都覺得怪怪地之際
佢地就話食日本野不如去呢面
然後帶我地到水車屋前
我地望住個牌
$228 任食, 加一服務費
個幾位$$一到門口已經叫都叫唔住沖住入去坐低左...等我地入去
我地諗左好耐...佢地其中一個同我地熟既(其實佢就係我地識既中間人), 出左黎問...係咪因為經濟問題?(當然係啦大哥)
其實唔緊要喎 借住比你地先law(下?我又唔係冇錢只係唔想咁浪費點解要你借?)
我地半窮朋友們原本打算屈服...就黎緊3日食面包law
我同另一位極有原則人士就堅決唔駛...同佢地say左goodbye and thanks 之後拖埋半窮朋友去一壽司
每位80 黑夜壽司

席間半窮朋友問...其實人一世物一世, 做咩唔試下即
我一邊叫珍寶帶子同三文魚子
一邊答佢
由儉入奢易, 由奢入儉難呀先生
既然大家都係日本野, 質數差唔遠(又唔係向小樽你以為會好食得好緊要咩), 點解要為左虛榮心花多個2舊幾水?

當我為自己高尚既節操感到驕傲時

呢個時侯我另一位極有原則朋友忽然出口術爆我大鑊
[你信佢啦, 佢上次同媽媽向水車屋食左六百幾蚊都唔飽佢唔會呃你架]
XXXXXXDDDDDDDDDDDD

kateyip 說...

UU:
XXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
我正想為你既原則而搖旗吶喊之際, 即睇到個爆大鑊, 笑到眼水都必埋...
XXXXXXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

勁中意呢句: "由儉入奢易, 由奢入儉難呀先生"

uu 說...

KATE:我中文文筆雖然麻麻, 但講成語我好掂的^^
搞錯呀!!你應該一面繼續搖旗吶喊一面繼續笑到喊定麻=P
XXXDDDDD
其實我真係好有原則架!我同亨亨平時食野都唔係好貴.....
我生平最憎就係阿蘇, 浪費到死!
水車屋個次真係同我媽媽抽中張現金卷諗住試下好唔好食....><好係好食既..但唔駛去到咁貴law...

unknown 說...

卡臣大哥:
唔飲紅酒得唔得呀?

A先生:
其實係食dinner
$250又唔係俾唔到,只不過想同朋友食多過一班陌生人食....

Kate:哈,我明白嫁,我再困難嘅時間都撐得到,依d野,濕濕碎啦!

火影大哥:
但我又好想去睇..T.T

uu:
U,我知你平時成日陪媽媽食好多好野嫁
絕對比我幸福一千倍!!!

p.s我下個星期得閒d,食下飯好唔好?兩個人

uu 說...

我就係想同你兩個人撐下枱腳, HAHA
提提你, 下個月係我大日子呀!!
亨, 所以你應該讚頌我, 因為我EXACTLY 係由奢入儉既人版....你難得有個咁高尚既朋友呀!!
XXXDDD講笑即~我都唔係食好多好野...只係成家都咀刁...我係可以去COVA 食晚餐, 又可以去大陸街邊食20蚊7 隻燒生蠔個種人, 你唔覺得雅俗共賞, 又有原則係好難既咩?
P.S. KATE 我個BLOG 回左留言呀^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...