2010年7月25日星期日

與 美女,老野 對話

最近打blog次數愈來愈少,已經被人追blog,而且又被人投訴blog內容唔夠精彩,所以我真係要努力發掘身邊更多無聊事。(其實主要係因為我懶......)

                                                                                            

極少開MSN嘅我,最近連facebook都delete埋,生活突然好似多左好多時間,不過由於工作的關係,平時返工都要開返MSN,一係唔開,一開就中毒......T.T

MSN絕對係一個病毒的溫床,每一次上線的時候,都一定會收到朋友send過來的病毒網,叫我玩咩IQ test,又有咩性感相要同我分享(親愛的朋友,我認識你這麼久,你嘅性感相,我只是想像已經打左個震.....),每次我心裡面除了怨恨之外,亦都會報以一千萬個恥笑,點解依個世上重有人噤蠢去開D link,不過依件事最後竟然發生在我身上......

我公司電腦上一手就是一個這樣蠢的人,亦都係見link就開嘅「精明電腦使用者」。

我就因為噤,成為那些被怨恨被恥笑的那一群人.........頂.......

我要鄭重聲明,我馬田亨絕對係一個非常精明嘅電腦使用者,依D link,我係唔會試ga!

除此之外,每次上線,總會有數十個奇怪的人要跟你成為朋友,名子亦極之難記,如RosalieCastellaw6402,TennilleKlumpphuiwi,LeishaFadnessobesw等等,用極其下流的方法去引誘你去做某些網的會員又或者開一些link,真係見一個block一個,不是有一次我真係頂唔順,我決定挑戰依一D電腦程式.......

(為方便閱讀,以下內容有小許更改,原版本為英文)

病毒少女: ♡♡ 唔,天氣噤熱,我真係好想著條好sexy嘅小熱褲呀,哎呀,唔知你鍾意我著咩顏色嘅sexy小熱褲呢?♡♡

我: 粉紅色please

病毒少女: ♡♡ 你真係一個好乖嘅小男孩呀~~好啦,我就送d野俾你依個噤乖嘅小朋友啦,你想我做咩都得嫁 ♡♡

我: 我要睇你相

病毒少女: ♡♡ 我好怕羞ga,如果你想睇我果D好sexy嘅相,我俾個網頁你啦~~你唔登記就唔可以睇我個好sexy嘅小屁股ga喇 ♡♡

我: 其實我都有一個好鬼死sexy嘅屁股,我都好想俾你睇

病毒少女: ♡♡ 你只要去xxxxxx.com就可以搵到我個sexy 屁股相喇♡♡

我: 你去yahoo search sexy ass都可以搵到我個好sexy 嘅ass喇

病毒少女: .........................

雖然明個係電腦程式,不過都真係幾好玩,病毒(美?)少女被打敗了!


                                                              

又係關於網上電腦問題,最近在網上打xbox 360時認識了一個新朋友,言談之間發現他只有14歲,知道之後,我就講笑噤講......

我: 嘩,你得14歲,同我比,我就係個老餅泥喇.....

14歲媽媽少年:  係呀,唔知點解,我平時上網玩xbox都只係識到你地依d老餅,好似我噤後生就真係好少見.....
我: (^(*!@^#*(!^$!_#^$_*

我個青春重係到,咩老餅呀??????????????????

3 則留言:

naruto 說...

咁就叫打敗架啦?

unknown 說...

火影大哥:
之後佢冇再理我,噤重唔係當我win!?!?
哈哈哈哈哈!

Tee 說...

我個MSN都有中毒。
你delete完個FB,有冇好多朋友好奇怪地問點解你要delete FB account?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...