2010年7月31日星期六

驚嚇美少女(看圖作文)

上回開估:

我: 靚女,個樣做咩噤驚,唔通你見到色狼?

美女: 唉,你有所不知,最近公司做promotion,老闆話$396任玩一個鐘,緊係驚啦,俾人任玩喎,真係見到色狼都冇噤驚!

我: 吓?.................任.........任玩一個鐘.....玩...玩...咩...呀?

美女:  有LCD大電視,重有高級音響器材,緊係玩遊戲機啦,如果唔係重有咩玩?

我: ..........................................




唔.....................................我寫完都覺自己好無聊.......................................

5 則留言:

naruto 說...

我估唔係遊戲機喎,係有人陪唱嘅卡拉OK呀,細路

匿名 說...

5...唔好笑

卡臣 說...

唱邪K....正喎

unknown 說...

火影大哥:
佢都冇講陪咩~

卡臣大哥:
唱邪K~Noway~

naruto 說...

細路,唔係。。。

大佬呀!唔通門口寫住邪K咩?寫得太出比人冚架

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...