2010年8月1日星期日

囧少年熱血返工日記 4 失驚無神泰國行 (上)

好耐冇寫過囧少年熱血返工日記,係時候要分享下最近返工嘅事。

我發覺我愈來愈喜歡我的工作,雖然很多時間都是做一些很簡單的事,不過事實上,份工係非常刺激,因為你永遠都估唔到幾個鍾頭之後、什至下一分鐘要做D咩,就好似出差公幹.......

                                                                  

時間: 星期二晚上七時半
地點: 牛頭角某工廠大廈

話說當日我在牛頭角做野時,突然收到我上司電話,

上司: 亨仔,你做曬D野未呀?

我: 差唔多喇。

上司: 係喎,你知唔知你聽日要去泰國呀?

我: (內心獨白)吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓? 吓?你都冇同我講,我點知呀? (內心獨白)

上司:  你passport未過期嫁嘛?

我: 噤又未.......

上司: 好喇,你聽日早機去,後日返,你陣間返屋企汁好野,聽日早D出發。

我: 知道............

就這樣,我人生第一次嘅泰國之旅就開始了。

雖然出Trip係一件好值得興奮嘅事,不過我噤大個仔從來冇去過泰國,再加上係自己一個人去,要做什麼,要找那一個人,住那裡,完全不知道,心裡面的確有淆底,不過沒法,唯有頂硬上。

由細到大,泰國對我依個盲毛泥講,只得3樣野 :

1)人妖
2)降頭
3)鬼

從不少去過泰國嘅朋友講返,當地的人妖身材比真女人更加勁,重會不斷請你食波餅,嘩,波餅,我唔鍾意。而且喺我好細個嘅時候,已經有聽「恐怖熱線」,潛意識告訴我泰國的酒店一定係有鬼,而且當地的人會隨時拿你的頭髮去落降頭,咩吐針,嘔青蛙,全部都係我童年陰影。

係好白痴,不過我真係信。

出發前,上網睇新聞,發現曼谷又發生爆炸,睇泥,依次出國注定多災多難。

話雖如此,不過我都偷偷帶埋條泳褲去。

6 則留言:

naruto 說...

睇泥,依次出國注定多災多難。。。

出國去睇“泥”,掘D番嚟種野好喎

因為你去,依次泰國注定多災多難就真

unknown 說...

............已經唔知點回應好.....

因為你去,依次泰國注定多災多難就真------請解釋。哈哈哈

卡臣 說...

have a nice trip!

kateyip 說...

哈哈~~~ 大叔只係重組句子,幽你一默啫~~~
下集係咪會寫下人妖架 ???

naruto 說...

下集呢?

慢吞吞

unknown 說...

carson大哥:
thz~~平安回來了

kate:
火影大哥以串我為樂...........

火影大哥:
怏ga 喇,原本由遊記將變成感性文

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...