2010年8月19日星期四

囧少年熱血返工日記 5 公司裡的周秀娜

問: 你個泰國行呢,下集去左邊?

答: 爛尾

                                                                              

今集開始之前,先要介紹一下公司的情況,公司中連我在內,只有3個人。其他兩個分別是我的上司和我的老闆(其實還有一個隱藏boss),他們都已經4,50歲,由於代溝的問題,我在公司是很安靜,如非必要,都很少出聲。

今日,我如常工作的時候,我上司突然拿出一隻<周秀娜3d 法國蜜月之旅>,興致勃勃說要跟我一起看。



上司: 亨仔,你唔好睇到流鼻血呀

我: (心諗)流鼻涕就有我份.......

睇左一陣,我明白毒男嘅錢係幾噤易賺,成套野真係令人好廢解。最經典一幕就係,周小姐著住法國球衣,坐在草地上,渣住個波搖來搖來,呀,對唔住,正確泥講,應該係渣住個足球搖來搖來,搖左一陣,突然又話好攰要走。

到底,坐住噤拎住個足球搖來搖來可以有幾攰?

依一點真係要搵金田一解釋下喇.......

1 則留言:

naruto 說...

番工睇周秀娜,好得閒嘅工呀

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...