2010年8月11日星期三

全世界.我最喜歡你

係呀,我係寫你,成日追我寫blog果一個。

雖然我平時一副吊兒郎當,滿臉不在乎的樣子,不過沒有你在我身邊、聽不到您聲音的時候,我就成個人囉囉攣,再加上我愛胡思亂想的性格,總是令我非常痛苦。

兩個月絕對不是一個長的時間,雖然沒有說出口,不過我開始發現

我一天比一天更加喜歡你,真的!

有些時候,我會問自己,我們還可以走得多遠,或許我們能夠一直的拍拖,或者可以一起生活,但之後呢?

「之後」總是一個很難答的問題。

我們沒有其他人可以有的東西,要走的路亦很難,我們未必能夠永遠的在一起,不過現在這一刻,有你陪伴我就很滿足。

原諒我的壞脾氣
原諒我打機時總不太理會你
原諒我總愛逛書店
原諒我不太喜歡跟你討論相機
原諒我每次出街都只懂得睇戲食飯

不過我想

這些都是你喜歡我的原因,對嗎?哈!



                                                

很久沒有打長blog,不過其實我係有一D存貨,包括那些疑似「爛尾」的文章,我保證,今個星期你地一定可以睇到! 今次真係J都夠膽賭!

7 則留言:

troy 說...

support~
wish u a happy life with ur beloved one

匿名 說...

有信心, 就唔會胡思亂想...
兩個人, 有時大家也許要有些空間ma
我想她看到你這一篇一定覺得很幸福!
因為她知道有一個這樣爰她的人!

很笨-u-"

naruto 說...

哇!冧到呢。。。

Bean'z Lam 說...

睬睬做乜跑上來了@@?

unknown 說...

troy:
wo~~竟然係你!
thz a lot~~希望你都可以啦!!yoyoyo

匿名:
噤匿名人你都一定好幸福ga喇~~XDXD
唔好打噤多機啦!

火影大叔:
哈哈,唔好妒忌

豆弟:
因為我嘅浪漫宣言吸引左佢上泥,你都快D打返篇啦!

Bean'z Lam 說...

雖然我既生活小情趣停左刊,不過現實中日日都有架:-P

unknown 說...

豆弟:
噤你幾時放閃光彈呀?~~haha~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...