2011年4月7日星期四

做人直接d好 和 女友心中的基佬

在我中學時,間唔中會和幾個同學去仙跡岩流連,當年台式飲品店不多,仙跡岩成為愛好台式飲品者的唯一選擇。

當時仙跡岩有一個很搞鬼的飲品叫「隨便」,搞鬼原因係因為你永遠都唔知自己會飲到咩,水吧哥哥隨他的心情而調製出一杯飲品給你,就算你叫5杯「隨便」,5杯都可能會不同。即使「中招」機會好大,好奇心異常旺盛的我每一次都會點「隨便」,成為我中學時的一個回憶。

早排在facebook見到朋友貼上一張相,令我驚嘆萬分,事原係佢去飲茶時,發現有個點心叫「這不是春卷」。


嘩,「這不是春卷」同藝術大師Magritte其中一個最出名作品 - 「this is not a pipe」有異曲同工之妙,諗依個名嘅朋友一定係好有文化修養。而我朋友話,最後泥到,係一條比較長的春卷,佢本質上都係一條春卷,好有contradiction,估唔到飲茶都可以噤有藝術味道。


而我早幾日打邊爐,竟然又遇上同一情況 - 「估你唔到」。好好地打邊爐,搞咩野有個「估你唔到」呢? 到底係唔係因為翻譯問題,但係當干炒牛河都可以譯做「fxxk to fry a cow river」時,重有咩係唔可以翻譯到呢?

分明係挑戰我嘅好奇心,依12蚊豪俾佢!


結果...


所謂希望愈大失望愈大,好失望,好失望,所謂的「估你唔到」只不過係放紅蘿白片上的豬肉丸.........

朋友話佢上碟屎俾我就真係「估你唔到」喇,又係喎。

                                                                                  

B:我公司有個女同事話好想有個基佬朋友.....

A:吓,噤奇怪,做咩突然想有個基佬朋友?

B:佢有聽903少爺占個朱艷強節目,佢覺得基佬好型,好細心,好想有個基佬做知心朋友。

A:(大悅)哈,係咩?哈哈哈哈哈哈!真係咩?你可以介紹我俾佢認識,我冇所謂ga,哈哈哈哈!

B:唔好喇。都係留番個希望佢好d

A:點解?

B:以前同佢一樣噤諗,但我認識左你之後,我d美好幻想冇曬......

A:*!%#(*&%!(#$%!(!)*$!)$!%$

7 則留言:

naruto 說...

「隨便」... 咪就係隔離枱落錯單唔要果杯囉,死蠢

unknown 說...

naruto:
唔會掛......

l.minor 說...

以前我都試過叫「隨便」...原來...衰咗

unknown 說...

minor:
根據我經驗,瀨野次數大約6:4左右

l.minor 說...

其實我食過一個真係波蘿包

卡臣 說...

第二part, 笑了

瘋膏 說...

你的友很funny, 我都笑咗。

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...