2011年4月8日星期五

我們是快樂的好貓兒 - 矇豬仔篇

還記得對上一篇嗎?想當年.......


明明話叫人留意個blog,結果過左一半零二個月,矇豬篇先出現............

好,事不宜遲,我們是快樂的好貓兒,矇豬篇開始!!

                                                  


姓名﹕矇豬仔
外號:矇豬、佬,肥佬.......任何麻甩的名稱
性別﹕男
年齡﹕4歲
家中排行﹕二佬
嗜好﹕食、訓、摸下巴同蝦其他貓

眼晴大大嘅矇豬點解會俾人叫做矇豬仔呢?其實矇豬係有一段非常悲慘嘅過去,當佢只係得幾個月的時候,因為寵物店衛生問題,令矇豬患上非常嚴重的皮膚病,雙眼發炎而撐不大眼睛,寵物店亦很不負責任的把矇豬交到我們手上。

因為怕矇豬會把皮膚病傳染給喜兒,媽媽曾經想過把矇豬送回寵物店,不過當時的我知道如果這樣做,矇豬最後只會死路一條,所以堅決反對。

最後,經過我地成家細心照料,矇豬仔終於好番,正式成為我地家中嘅二佬喇。



而矇豬的身型由當時瘦瘦的突然暴肥,變得超大隻,亦開始展露佢麻甩的一面。矇豬曾經有一段時間很喜歡襲擊我(事蹟),每朝準時叫你起身餵佢。不過同時間佢又好識lum人,每一晚佢會好自然走上你張床到,訓在你的手臂上,就好似噤......



絕對係百份百的情慾照(圖一床單不是我的),而且佢同其他貓唔同,佢訓教時,就算你點搞佢,佢都唔會醒,同一隻死貓冇分別。重有,佢對自己條尾有異常的癖好.........




好,講住噤多先,下回將會係極少人見過真身嘅三家姐 - 白白!!!!!!!!!!

9 則留言:

l.minor 說...

好咸濕嘅一篇....一陣再睇過

naruto 說...

變態主人養變態貓

隻隻都超磅

卡臣 說...

人獸床照

邪留丸~ 說...

佬二好靚仔喎~
不過真係肥咗啲啲
:)

YU 說...

真係好可愛~

unknown 說...

minor:
有幾咸濕???

naruto:
大叔最近講好毒......

卡臣:
嘩,我d相係1級渣~~

邪留丸:
我會逼佢減肥ga la~~

yu:
多謝,不過佢主人更正!!!

l.minor 說...

咁多床照,要搵淫審拉人封blog呀!

再睇個video,佢好過引,對自己條尾係咁attack,不過超肥呀!

瘋膏 說...

Kawaii~
好肥呀, 好想摸吓~
佢好嗲, 要瞓手臂。

unknown 說...

minor:
我三點不露,唔使封blog啩~XD

瘋膏:
係呀,好麻甩又好嗲

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...