2011年4月15日星期五

好玩好睇好濕肉蒲團


人生總要咸一次

《3d肉蒲團》絕對是我本年度最期待的電影之一,我那如野獸般的男人魂已經早已按捺不住,今日第一日開晝就仆去買飛,結果7點,8點同9點飛竟然爆曬,而10點都已經7成full,重要冇曬好位,不過都無阻我嘅決心,買就買啦!


我之所以噤想睇唔係因為我咸濕,而係作為一個電影系學生,我對香港電影未來絕對充滿信心,希望可以為香港電影出一分力。而我如此純情,都只係抱住一個純觀摩的心態去欣賞..............

10點未開場,場外已經人山人海......


我同朋友都好好好好好好好興奮,可能係因為我同佢噤大個仔第一次入戲院睇艷情片。唔單止我地,我直情feel到全場都好興奮,重好玩過新年倒數!!

別理會那無聊的劇本及完全扭曲的愛情觀,作為一套笑片(?),《3d肉蒲團》絕對合格有餘。雖然都係玩屎尿屁同港式粗口,但當中有好幾幕更令全場笑到拍曬手掌,色情部份就唔多討論,但係幾個女主角演技比想像中好,不過發揮空間不太多,主要都係叫,叫同叫。而各男演員個表情好好笑,百份百的咸濕樣,超浮誇的演出同其他綠葉亦係另外一個笑位。

最搞笑係睇睇下,後面有個男人突然笑到噴汽水,搞到我同朋友成隻手濕曬,之前有朋友已經叫我帶定幾包紙巾,估唔到最後都真係............濕左。

$97的確有d貴,不過為左香港電影業,豪出去啦!!!今次肉蒲團真係好玩好睇重好濕。

4 則留言:

naruto 說...

無得抽,唔睇

unknown 說...

哎呀,大叔~睇啦~

卡臣 說...

我同事睇完都好興奮

l.minor 說...

我有朋友去咗睇,佢comment係:
小小咸,多多趣

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...