2010年2月6日星期六

我們是快樂的好貓兒 (喜兒)

當朋友PK知道我有養貓的時候,他笑說,

「養貓的人都是很寂寞的。」

「但係我.....我養左5隻貓。五隻貓,五倍寂寞喎。」

當大家知道我養5隻貓嘅時候,都覺得好出奇。係嘅,睇我個樣都估唔到我係D噤有愛心嘅人。而事實上,我絕對係一個充滿愛心嘅青年。

好喇,入正題先。雖然好多人知我養貓,不過識曬我幾隻野嘅朋友唔係好多,所以由今日起,一連幾集,會介紹5隻好食好住,當自己係皇帝的快樂好貓兒。

為大家打頭炮係是家中的大家姐 - 喜兒


姓名﹕喜兒(個名係我媽媽改,我即時諗到係TXB果d宮廷劇=.=)
性別﹕女
年齡﹕2歲半
家中排行﹕大家姐
嗜好﹕食,訓同被主人抱同玩捉迷藏



叫得做大家姐,自然有返噤上下「份量」啦,肥嘟嘟嘅喜兒係我地第一隻養嘅貓,你睇佢眼仔碌碌,一副明星相,其實佢好細個果時上過寵物雜誌做口靚模嫁。

喜兒係我地喺寵物店帶回來的,當時只有幾個月大,身材重幾正。喜兒最特別嘅地方係佢短短的四隻腳,就好似臘腸狗一樣,當佢跑嘅時候,你就只係見到一個地下移動喺肉團。

細個時,喜兒係噤訓.....

大個左嘅喜兒......


喜兒對住我係超級爹,只要我一叫佢個名,佢就會叫住跑過泥,成隻狗仔噤。不過對住我就係,對住其他人?佢理都唔理你,重只會用個屁股對住你,好高竇嫁!而且你唔好見喜兒手仔腳仔短,佢唔係善男信女泥,只要你一得罪佢,佢一定記住!

如果根據卡臣大哥嘅貓話翻譯器,我相信喜兒第一句講嘅野係,

「主人成日沖涼唔關門,人地怕羞嫁! 喵~~」
(衰貓,你講咩呀!?!?!?)

下次會介紹嘅貓就係超級麻甩嘅二佬,矇豬仔!

7 則留言:

Coffee 說...

你好!
被你的貓誌吸引來了,喜兒的嗲樣好得意!

匿名 說...

你好呀~
你隻貓咪真係好得人鍾意~
>v<


邪留丸~

unknown 說...

haha~~多謝你地呀!
下之寫嘅矇豬仔係更加得意ga!!!

kateyip 說...

喜兒呢個名好文藝呀~~~ 哈哈!
我鐘意她d 老虎紋, 好令啊!

瘋膏 說...

第一張的喜兒好靚。
期待麻甩矇豬仔登場。

naruto 說...

兩歲果隻係家姐,四歲果隻係細佬。。。咩野家庭嚟架?

kateyip 說...

大叔, 好明顯輩份係根據入門既先後, 唔係年紀啦~~~ 喵!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...