2010年2月19日星期五

絕對可憐children

病左兩日死下死下,今日終於好返D

經此一大病後,我再一次深深發現朋友的重要性,和自生自滅的可悲............


話說第一日(年初三)病重,起身時發現已經是晚上七時多,家人全都上班去,找遍家中所有地方也找不到一點吃的東西,又病得腳仔軟,不能出街,便只好叫我最好朋友 - 麥記(我知我犯賤重食麥記......),食左半個薯角已經食唔落便再訓過。

訓到第二朝六點,頂唔順去廁所嘔。媽媽聽到便出來問了一句後,便坐在廳看電視!?!?!?!?!?(完全沒有打救我的意圖)。弟弟雖然見我十分辛苦,但卻沒有問候一句,反而重因小事而嘈了起來,freelance老闆又因為一些極小的問題而打電話來。那時候,我絕對覺得我是一個絕對可憐children。

回到床上,再一次起來是四時多,家中除了昨天未吃完的麥記外,還是什麼都沒有。我就在床上半清醒之下等死......七時多,弟弟回來了。他還帶著壽司回來......俾佢自己一個食。我真的真的絕望,我果時相信我嘅人生,就喺冇拍過拖之下靜靜地完結.........

正當我走進鬼門關的時候,歐陽打電話來,雖然我知道她打電話來,有99%都係叫我交劇本,不過我還是聽了。歐陽一知道我病了,便立刻由慈雲山趕過來,又送給我食物、藥和暖蛋,把我從死神救了出來,當時的樣子就好似義工派飯俾露宿者一樣。我那時,終於明白友情的重要......我感動得差點落淚.......

我相信依一個病,絕對係因為我媽媽同爸爸未俾利是我而造成嘅!!!!!!!!!!!!! (係,佢地重未俾......)

p.s.1你問我點解唔早d向人求救?因為我實在係一個不折不扣的四仔,自我可憐係我最享受嘅事情。(噤你真係抵死啦)

p.s.2其實我同屋企人關係好好的,所以別擔心....

4 則留言:

Bean'z Lam 說...

死過番生呢?哈

話時話,我都試過類似既經歷
不過係差d暈係輕鐵,勁瘀皮=p

unknown 說...

真係死過番生,而家到我細佬病喇......
噤你上一次點呀,無野ma?

Bean'z Lam 說...

上一次麼,就來成個人暈係輕鐵既時候,咁岩到站=p
果次唔知做乜野,病到九彩,再睇埋勁抽中醫飲完劑藥
仲覺頭暈

最後番到屋企狂痾,痾完就冇事lu
老實講,勁抽中醫開既藥真係好犀利,可惜佢唔做啦

kateyip 說...

我係剛才回左你"戀愛總是意外地平靜.....發生" 果個中年處女座呀! 有無咁巧合, 我又係四仔, 不過好在我偏二仔多少少!(唔係嫌棄四仔呀) 哈哈~~

如果你係做創作, 四仔性格會幫到你 !

ps 你話你媽咪同爸爸未俾利是你嗰時, 你交左戲未先? 係咁意都要 up 兩句好意頭說話, 大家都要識做呢~~~

我好似有少少鐘意左你...............個 blog 添~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...