2010年2月2日星期二

我不可愛 我很麻甩

今日上完果科好「creative」嘅Creativity and Problem solving,正想離開的時候,突然有一個由台灣來港交流的女同學(即係台妹),喺我後面好細聲講左句,

「阿亨真是好可愛喔!」

聽完之後我打左個突,重驚到扮聽唔到走左。

驚唔係因為果台妹唔係一個好正嘅台妹,而係我已經唔知幾多次俾人話我可愛。我一直以來,都以為自己走緊型格路線,不過慢慢開始發現,好多人,尤其係果d唔係好熟嘅朋友,都會用可愛去形容我!

我好想喺到澄清,

我‧是‧很‧man‧的!

我有腳毛,把聲又厚,鍾意講咸濕笑話,做事粗心大意,又不修篇幅,最重要是我很麻甩

我食飯時很麻甩  行路時很麻甩  訓覺時很麻甩  小便時很麻甩 
睇漫畫時很麻甩  打機時很麻甩  做功課時很麻甩  上堂時很麻甩
打blog時很麻甩  聽歌時很麻甩  吹頭時很麻甩  講野時很麻甩 
睇小說時很麻甩  食tea時很麻甩  剪手指甲時很麻甩  跑步時很麻甩 
影相時時很麻甩  睇戲時很麻甩  挖鼻時很麻甩  旅行時很麻甩 
交grant loan時很麻甩  睇電視時很麻甩  打呵欠時很麻甩
剪片時很麻甩  gel頭時很麻甩 打電話時很麻甩  麻甩時很麻甩

總之我人生根本唔可以用可愛泥形容

我認我喺陌生人面前會好怕羞,會唔知自己講緊咩,做出一d好奇怪嘅行為,不過噤唔代表可愛掛?

各位朋友,你地可唔可以話俾我知,到底我有邊忽可愛!?!?!?!?

4 則留言:

San 說...

哈... 真的是好"口愛"!

unknown 說...
此留言已被作者移除。
unknown 說...

...............
我無野好講喇.......

Unknown 說...

我都唔夠你咁可愛!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...