2010年2月16日星期二

我要結婚喇!!

一直恃住自己身體好,平時屋企都係短衫短褲,估唔到年初三已經病到七彩,重要病到落唔到床,一起身就作嘔作悶,而且屋企一個人也沒有,突然覺得自己好可憐.......

入正題,陳宅除左我之外,今年全部都要開工,所以拜年活動都要由我自己一個人負責曬,港島九龍新界一日遊。第一站係大嶼山,由於媽媽是大嶼山人,所以每年我都要回去一轉拜年,今年一返到去就喺村口見到表姐(注意,我表姐只係大我一個月),未開口講新年快樂佢就問,

「你女朋友呢?唔帶埋佢泥?」

我已經心知不妙,唯有扮傻問佢,

「咩女朋友呀?」

「你上次同我講果個呀!」(佢一面講,一面玩佢男朋友送俾佢嘅Iphone)

吓?我上次同你講邊個呀?一來我從未有過女朋友,二來我好肯定我冇同我表姐講過我任何戀愛嘅話題,我地每年最多只係見3、4次,而且我一向唔鍾意同屋企人講依方面嘅話題,你邊有可能知道我嘅事呀?
而由於佢噤一問,身旁的表弟堂弟又問口追問我女朋友嘅問題,其中一個讀中四嘅表弟重即時拿出手機,向我炫耀那個極似「架」妹嘅女朋友。

拜年全程佢地幾個就不斷追問我,又話我收埋好野唔講,最可怕我幾個姨媽加入戰團,煩到嘔血,不過新年流流,我忍。

拜年時見到其中一位叔婆,佢講左兩句又問我有女朋友未,我真係頂唔順,就答佢,

「有,我女朋友叫Angelababy,做model,好索嫁!」

「有就好喇,噤幾時結婚呀?有就快D喇,我見過好多情侶拍拍下就冇左,你地呢......」

呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

雖然聽好多前輩都有俾人問幾時結婚依個問題,不過我竟然諗唔到噤快會喺我身上面發生,我只係23歲,已經開始被人迫婚,我未來嘅日子點算呀???

4 則留言:

卡臣 說...

大家都唔想再派利事俾你

unknown 說...

卡臣大哥,唔好掛,我唔想冇利是收...T.T

San 說...

哈..... 真的是!!! 笑死我啦!

unknown 說...

如果你係當時人,你就唔好笑GA LA~~=.=

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...