2010年2月15日星期一

那不(只)是關於愛情 - 第4回

停寫<那不(只)是關於愛情>好耐,我已經唔係好記得上一回講到邊,原本希望可以喺情人節之前寫好,不過結果當然係......冇寫到啦!

尋日情人節見卡臣大哥寫左一篇好sweet嘅故事,重燃我嘅鬥心。好喇!不(只)是關於愛情 - 第4回,正式開始!

運動場上的秋天


上一回講到第一次同小白出街,我終於下定決心要與小白一起。

而繼續發展落去,就好似好多愛情故事一樣 - 開始追女仔喇!
但係到底點追呢?唔通要去睇精裝追女仔學返兩招?

中六的暑期過去了,我們要開始面對另一個難關,就係A Level。而由於升上F. 7,我們的課室由生物室移師到多媒體自學室。而我當然不會放過這個機會,運用我的權力令自己可以同小白一齊坐。

雖然可以同小白一齊坐係世上最好嘅事,不過開學不久,已經深深感受到A Level的重擔,老師每天都不斷疲勞轟炸我們,要我們好好讀書,考好A Level,否則後悔一生,而亦因為噤,我和小白的關係開始變得生疏,大家都忙於溫書,做passpaper,每一天都只有早會那少少的相處時間。

在苦悶的生活之中,我堅決每天都為小白做一點浪漫的事。

小白是一個沒有筆袋的人,只是把所有文具放在書包中。有一次我騙小白,說我家中有一個新筆袋,橫豎放在家很浪費,不如送給別人。那一天放課後,我坐車到最近的書局,選了一個最漂亮的,然後跑回學校,大汗夾細汗地送給小白,之後還要裝作若無其事。雖然小白什麼也沒有說,但我的心裡卻歡喜若狂。

十月秋高氣爽,亦是我們學校陸運會的日子。陸運會是我們學校最重要的活動之一,尤其是我們中七的學生,這可是我們中七生最後一次參加的陸運會,所以我們都會異常積極地擔當工作人員。在最後一年,我被安排做標槍的小隊長,而小白則被安排做召集處工作人員。

雖然我同小白在不同的工作單位,不過標槍的工作很簡單,而且工作時間又短,所以我一有時間就會去找小白,

「買俾你嫁。」我即手中的寶礦力交給小白。

其實枝寶礦力已經喺朝頭早買左,不過一直都不敢交給小白。

「我見買一送一,我又飲唔曬先俾你渣。」我盡量表現到一臉不在乎,心裡面卻又十萬個緊張。

小白的樣子有點詫異。

係呀係呀,我特登買俾你嫁,你唔好迫我講出口啦。

「噤好有野飲又唔預我。」同班同學老鼠突然出現,佢叫老鼠因為佢個椒真係有D似老鼠。

「你飲啦,反正我都唔口渴。」小白把寶礦力送了給老鼠,然後就走了。

老鼠突然出現完成打破左我個計劃,亦令我同小白超超超超超超超尷尬!

滿懷失望嘅我成日都冇里神采,只係識得行來行去,心裡面有千萬的小白拒絕的原因。最後走到召集處,見到小白不在,就自己一個人坐左喺石級上面發呆。秋風吹過,其實真係好舒服,果一秒,我突然將小白所有野放開,成個人只是靜靜的享受眼前的一切。

就喺依個時候,就好似所有低能愛情劇一樣,小白原來已經坐左喺我身邊,原來,奇蹟真係會發生嫁。

望著小白,他沒有出聲,我亦沒有,只是慢慢感受著,秋風帶來的一切一切。


待續

1 則留言:

kateyip 說...

快d出黎,繼續寫呀!!! 唔好又要等幾個月呀 !!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...